PDA

Zobacz pełną wersję : Jak zainstalować hwdVideoShare ???



dudka
18-07-2011, 17:17
Próbuje to zrobic cały dzien i nie mogę. Pobrałam paczkę hwdVideoShare Component Nightly Build ze strony http://hwdmediashare.co.uk/downloads/category/7. Próbuje zainstalować ten dodatek w joomla i za cholerę nie moge, ciągle wyskakuje jakiś błąd, a to że problem z XLM, a to że plik źle skompresowany, albo ładuje, laduje i nic, pusta strona wyskakuje. Proszę was napiszcie krok po kroku jak to cholerstwo dodać do joomla 1.5. Co ja xle robię? Od razu mówie jestem zielona, dopiero sie uczę. Chcę stworzyć stronę, gdzie uzytkownicy mogliby dodawać krótkie filmy, stworzyć wideo galerie. Jest to mozliwe ? Proszę osoby, które sie znają o wyrozumiałość dla nowicjuszki.
A jesli Wy chłopaki nie będziecie chcieli mi pomóc to gdzie szukać instrukcji i informacji.

Gall Anonim
18-07-2011, 18:04
@dudka
a.link
b.info o hostingu - gdzie
c.N tym forum Dziewczyny (są naprawdę super fachowcami) i chłopaki
d. Lektura regulaminu
Pzdr

PeFik
18-07-2011, 18:12
Przy okazji - wersje nocne "Nightly Build" - nie zawsze są pozbawione błędów, wiec lepiej skorzystać z wersji Beta - link powyżej.

Jeśli coś - plik - ma w swojej nazwie słowa "UNZIP_FIRST" - to trzeba czytać ze zrozumieniem i rozpakować paczkę (archiwum) nim się człowiek (w tym kobieta) weźmie za instalowanie.

:P

AndiC
18-07-2011, 18:22
Próbuje to zrobic cały dzien i nie mogę..
My również Ciebie witamy :)
Przed chwilką spróbowałem tą wersję zainstalować na "localu" i bez problemu!
Spróbuj drugiej metody instalacji, czyli skopiuj pliki poprzez FTP na serwer.
Polskie tłumaczenie jest gdzieś na forum.
Pozdrawiam Andi

Ps. Nightly Build jest gotowe do instalacji zaraz po pobraniu, to "Beta [ Krönig ]" jest spakowana podwójnie.

dudka
18-07-2011, 18:25
Okay, pewnie nie jest to forum dla początkujących, jesli tak to sobie pójdę i nie będę zawracać głowy. Ale gdzie w takim pazie do cholery takie forum jest...zaraz z nerwów sie porycze.