PDA

Zobacz pełną wersję : Nieaktywny podgląd strony; błąd 404



rachela
22-07-2011, 12:40
Czemu wyłączyła mi się opcja podglądu tworzonej strony? Jestem kompletnym nowicjuszem więc proszę o wyrozumiałość. Czy mogę tworzyć dalej stronę bez możliwości podglądu?

ekumi
22-07-2011, 12:43
A nie włączyłeś przypadkiem opcji "proste adresy"?

Robster
22-07-2011, 12:44
Mamy dla ciebie specjalny dział - http://wiki.joomla.pl/index.php/Nowicjusze
Wszystko tam znajdziesz.

shadora
23-07-2011, 17:16
Witam - ja również zieloniutka:)
Mam ten sam problem - owszem włączyłam "proste adresy" oraz korzystanie z mod_rewrite (zmieniając htaccess na .htaccess) i sprawdzając "httpd.conf" - zgodnie z poradnikiem nowicjusza - też nie działa:(

kurtz
23-07-2011, 17:26
Witam - ja również zieloniutka:)
Mam ten sam problem - owszem włączyłam "proste adresy" oraz korzystanie z mod_rewrite (zmieniając htaccess na .htaccess) i sprawdzając "httpd.conf" - zgodnie z poradnikiem nowicjusza - też nie działa:(

jeżeli to jamp, xampp czy inny wamp to raczej wyłącz niż włącz.

shadora
23-07-2011, 17:30
to jamp - wyłączyć proste adresy i mod_rewrite? dlaczego? da się potem te adresy przerobić na proste?

hmmm... uzykam odpowiedź :) lub z...bke, że mam szukać na forum. wtedy poszukam:)

kurtz
23-07-2011, 17:35
nie wiem dlaczego osądzasz mnie w taki sposób.

wyłączyć i przywrócić plik htaccess.txt i ... nie grzebać nic w plikach konfiguracyjnych.

shadora
23-07-2011, 17:38
dzieki:) spróbuje.
nie osadzam tylko czytam posty i próbuję coś zrozumieć i wiem jak ludzie reagują jak się pyta o coś, co gdzies było już napisane.
dzięki bardzo

Robster
23-07-2011, 20:55
@shadora jeśli coś było raz czy dwa, a Ty zapytasz to nic złego Ci się nie stanie bo na forum są kulturalne osoby. Ale jak pytanie jest wałkowane 4 razy dziennie i wystarczy wpisać w szukajkę jedno zapytanie, to już wtedy możesz dostać "z...bke" od np. mnie, bo słabo panuję nad emocjami ;)