PDA

Zobacz pełną wersję : Dodatek płatny dostęp do artykułu



haker_94wz
17-08-2011, 18:21
Witam!

Szukam dodatku do joomli 1.5, który by pobierał opłaty za dostęp do określonego artykułu zastrzeżonego tylko dla osób, którzy wykupili abonament. Szukałem na extensions joomla, ale znalazłem tylko dodatki, w których płatności obsługuje paypal. A mi by zależało, żeby można było dodać nowe metody płatności, bez ingerencji w kod tak jak to jest w virtumart. Czy istnieje taki dodatek? Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Albo może jest to jakoś możliwe w virtuemart? Proszę o pomoc, gdyż jestem początkujący i szczerze nie mam pomysłu jak takie płatności zorganizować. Gdyby ktoś mial pomysł może jak inaczej to zrobić to także proszę o pomoc. Bardzo docenie każdą pomoc. Pozdrawiam

GOGOKOM
18-08-2011, 08:11
A szukałeś na forum temat był poruszany wielokrotnie.
słowo na dziś np. "atom"
Poza tym jak ktoś chcę zarabiać a nie wie jak to albo szuka i czyta albo zleca.

haker_94wz
18-08-2011, 12:31
Szukałem na forum ale to co podałeś to są tylko płatności przez sms a mnie interesują przelewy. Jakiś inny pomysł?

GOGOKOM
18-08-2011, 12:58
http://extensions.joomla.org/extensions/e-commerce/payment-systems

a google wyłączyli http://www.google.pl/search?q=jak+wykona%C4%87+p%C5%82atno%C5%9Bci+w+jo omla&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

jak nie znajdziesz to poszukaj w dokumentacji dostarczanej przez firmy proponującej takie usługi

haker_94wz
18-08-2011, 13:53