PDA

Zobacz pełną wersję : Tłumaczenie strony - własny tekst



skrzypek1364
29-08-2011, 12:22
Witam,
Na wstępie chcę się przywitać, ponieważ jestem tu pierwszy raz.

Przejdźmy więc do tematu.

Zainstalowałem joomle na serwerze wstawiłem sobie jakąś tam stronkę, wszystko ok. Jednak chciałbym ją przetłumaczyć na język angielski.

Ściągnąłem moduł GTranslate, ale tłumaczenie które mi wyszło jest nie do końca poprawne. Tak więc przetłumaczyłem tekst sam i chciałbym go wstawić na stronę, jednak nie wiem jak :) Jestem świeżakiem w joomli, tak więc nie znam się na tym do końca. Czy dzięki temu modułowi mogę wstawić własne tłumaczenie?

W parametrach modułu/Translation method dałem Redirect, ale przerzuca mnie on na stronę .../en. Jak wstawić tam stronkę z moim tekstem ? :)

Pozdrawiam
i dzięki jeśli ktoś odpowie

zwiastun
29-08-2011, 12:35
Żaden automatyczny translator nie da Ci poprawnego tłumaczenia materiałów zbudowanych z nieco bardziej złożonych zdań. Własne tłumaczenia można wstawiać własnymi rękami, trzeba stworzyć w tym celu witrynę wielojęzyczną posługując się np. komponentem Joom!Fish albo funkcjami rdzennymi w Joomla 1.7

skrzypek1364
29-08-2011, 12:43
Dzięki Zwiastun za szybką odpowiedź.
Tak wiem, że automatyczne tłumaczenie jest "fatalne" dlatego chcę tego uniknąć. Co do joomli to mam 1,5 i już niestety za późno żeby zmienić, natomiast Jooml Fish próbowałem instalować, niestety nie śmiga, prawdopodobnie błąd ze strony serwera (nie obsługuje PHP 5). I tu mam problem :) Chyba że jest jakaś wersja Joom Fisha pod PHP 4 ?

Pozdrawiam

zwiastun
29-08-2011, 12:56
Nie ma, zmień serwer, jeśli nie udostępniają możliwości przełączena na php5.

skrzypek1364
29-08-2011, 13:38
Ok przełączyłem się na PHP 5 i JoomFish działa, teraz pytanko, jak zrobić to tłumaczenie, jeśli posiadam własny tekst :)

Pozdrawiam

---------- Post dodany o 11:38 ---------- Poprzedni post był o 11:21 ----------

Ok już znalazłem :) Dzieki i pozdrawiam

Gall Anonim
29-08-2011, 18:36