PDA

Zobacz pełną wersję : Nieszczęsny Flash



zabanet
11-09-2011, 22:00
Witam wszystkich.
Kilka dni walcze juz z zamieszczeniem banneru flash na mojej stronie, przeczytałem ogrom artykułów na ten temat i nic.
Banner robiłem na jakiejś zagranicznej stronie i jedyną opcją było zapisanie na dysku, wiec zapisałem, ale jest wyświetlany tylko w IE. Nie moge go zamieścić na swoim serwerze. Proszę o pomoc.

Zaznaczam od razu że jestem laikiem jeżeli chodzi o te sprawy więc proszę o wyrozumiałość w komentarzach.

PeFik
12-09-2011, 11:01
Wow, chciałby się rzec ...
pozwól że spytam, jestes laikiem jeśli chodzi o HTML czy CMS czy jedno czy drugie? Więc może dasz do działu zleceń, wyślesz komuś ów plik .swf - jak się domyślam i wytłumaczysz co należy z nim zrobić.

Pomocny link: http://www.beepworld.pl/cgi-bin/faq/guest/content/134/83/pl/wklejanie-flash.html

W Joomla 1.5 - jest komponent reklama - a w nim są reklamy, a nich puste pole gdzie wkleja się kod który wyświetla ów animacje, potem publikuje się moduł reklama, wskazuje "klienta" z przypisanym bannerem i to wszystko. Ale to chyba jest/było opisane w każdej książce o Joomla dla początkujących, nie mówiąc już o wiki.joomla.pl

zabanet
12-09-2011, 19:34
Dzięki za info. Dziś całkiem przypadkowo udało mi się umieścić plik swf, co najciekawsze do końca nie wiem jak to zrobiłem :) ale udało się.

Natomiast mam kolejny problem z virtue mart - coś nakombinowałem i nie wiem co.
Możecie mi coś podpowiedzieć? Chodzi o ten strasznie duży odstęp pomiędzy plikiem swf a treścią strony.

Link do sklepu:http://zabanet.eu/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=18

---------- Post dodany o 16:29 ---------- Poprzedni post był o 16:09 ----------

Zauważyłem że problem występuje kiedy mam włączone wyświetlanie banneru flash, z którym miałem tyle problemu. Po wyłączeniu wyświetlania problem ustępuje. Coć da się z tym zrobić? np. czy banner może być wyświetlany na stronach serwisu, a w virtue mart żeby go nie wyświetlało?