PDA

Zobacz pełną wersję : stopka



mintaj91
15-09-2011, 18:22
witam,
mam taki problem, mianowicie, jak ustawie sciagniety z netu szablon to w stopce strony jest napis typu: "2011 joomla", chcialbym to zmienic na "2001-2011", w zadnym pliku z szablonu nie moge tego znalezc, bardzo prosze o pomoc i o link do sprawdzonych publikacji nt. joomli, bo jestem w tym zielony, a chcialbym spróbować coś "podziałać" z joomlą.
prosze o nie pisanie postow typu "przeszukaj wujka google", bo nie mam pojecia, czego mam tam szukac. prosze bardzo o pomoc.

palyga007
15-09-2011, 18:26
http://wiki.joomla.pl
w szczególności

http://wiki.joomla.pl/Nowicjusze

A wpis o książkach zrobi ktoś inny ( @Pefik ;) )

zwiastun
15-09-2011, 18:48
@mintaj91: już raz podnosiłeś sprawę stopki. Mam nadzieję, że od tego momentu co nieco poczytałeś o szablonach. Choć mam i wątpliwości, bo gdybyś poczytał, to pewno postawiłbyś swój problem nieco inaczej.

Nikt Ci tutaj na podstawie Twojego opisu na pytanie nie odpowie nic konkretnego. Jeśli w stopce masz napis 2011, to nie musisz go zmieniać, dopóty nie zdobędziesz wystarczającej wiedzy, by znaleźć, gdzie to siedzi, jest wiele innych o wiele ważniejszych spraw, których warto się nauczyć. Ot choćby takich, że opisując problem powinieneś np. podać nazwę szablonu, link do strony. Na jakiej podstawie ktoś miałby Ci odpowiedzieć?

Co Ci ten napis przeszkadza? Napis jest generowany przez moduł Footer / Stopka. Nie musisz z tego modułu korzystać. Możesz sobie zrobić własny moduł z własną treścią, krótko mówiąc - albo elementarz (bo to proste, by mieć w stopce, cokolwiek chcesz), albo jeszcze nie Twój poziom kwalifikacji (ja też jestem zielony, więc się nie pcham do operowania wyrostka robaczkowego).

mintaj91
16-09-2011, 16:24
Chodzi mi o ten szablon.

@up
stopkę musze zmodyfikowac, bo znajomy, dla ktorego robie strone chce, zeby tam byl regon i nip jego firmy i lata w ktorych firma pracowala, czyli 2001 - 2011.

zwiastun
16-09-2011, 17:55