PDA

Zobacz pełną wersję : PA nie działa.



mirad
17-09-2011, 16:41
Witam i pozdrawiam wszystkich, to mój pierwszy wpis. Nie jestem informatykiem tylko średnio zaawansowanym, wieloletnim użytkownikiem PC z podstawową wiedzą i praktyką w J!

Do rzeczy.
W 2008 roku zrobiłem w J! v. 1.5.3 /+Phoca Gallery/ stronę, kilka razy coś poprawiłem, a potem latami nic nie zmieniałem. Od strony oglądającego jest ok., ale dzisiaj wszedłem na PA i dramat:


Górne menu PA nieaktywne, niedostępne więc m.in. Komponenty, Rozszerzenia, Narzędzia……...
Kilka ikon poniżej przenoszą gdzie trzeba, ale na tym koniec, bo później nie działają Zapisz, Zastosuj, Zamknij itd.
W artykułach treść nie w formacie edytora.
Cofanie tylko poprzez "Cofnij" przeglądarki (FF, ale w IE to samo), żadnego zamykania, anulowania itp.
Działa górne prawe Wyloguj.
Reszty już nie sprawdzałem…..


Aktualne wersje PHP - 5.2 , SQL 5.5.11. Pewnie zmieniały się z czasem. To jedyne zmiany jakie nastąpiły, niezależnie ode mnie .
Czy te zmiany mogą mieć wpływ na problem?
Może jest to gdzieś opisane, bo jak na razie nic nie znalazłem?

nikszal
17-09-2011, 17:00
Trafiłeś na złośliwość rzeczy martwych. Twoje trzy lata bezczynności to zbyt dużo w stosunku do postępów w rozwijaniu Joomla i rozszerzeń do niego.





Aktualne wersje PHP - 5.2 , SQL 5.5.11. Pewnie zmieniały się z czasem. To jedyne zmiany jakie nastąpiły, niezależnie ode mnie .
Czy te zmiany mogą mieć wpływ na problem?


Oczywiście, że tak. Spróbuj aktualizować samego Joomla i rozszerzenia, ale wcześniej zrób kopię całej strony włącznie z bazą.

mirad
17-09-2011, 17:45
Tak czułem, że to może być przyczyną. Ale krytyczna zmiana dokonała się w ciągu ostatnich kilku tygodni. Mam inną stronę, też w v.1.5.3., którą aktualizowałem /treść/ co kilka tygodni i było ok. Uśpił mnie inny z nią kłopot , który dzisiaj rozwiązałem, ale odkryłem ten sam problem z PA. Rozmawiałem z hostingodawcą, niedawno zmienili sql-a, pewnie to mnie "dobiło".