PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z Kuneną



wlodz
13-10-2011, 19:13
Zainstalowałem kunene na Joomle 1.7
i calosc byla po polsku oprocz menu kunena
chcialem zmienic nazwy na polskie tego menu
Po zmianie to menu przestalo dzialac wiec go usunalem
teraz chcac wygenerowac jeszcze raz menu kunena wyskakuje mi blad 500
czyli to menu gdzies jeszcze jest i nie mozna go nadpisac
co zrobic aby przywrocic menu kuneny bez potrzeby przeinstalowywania jej samej???

AndiC
13-10-2011, 19:33
Idź do kosza i sprawdź czy tam nie leży.

wlodz
13-10-2011, 19:53
w koszu kuneny nic nie ma a w Joomli nie wiem jak dojsc do kosza nie ma takiej opcji

AndiC
13-10-2011, 20:31
Heh, jak wejdziesz do "Main Menu" to masz opcje wyboru. W środkowej masz "-Wybierz Status-"
Sprawdź co się stanie jak zmienisz na "Wyrzucono"

wlodz
13-10-2011, 20:36
a jak odinstalować te kunene bo nie moge

---------- Post dodany o 19:36 ---------- Poprzedni post był o 19:31 ----------

tam nic nie ma tylko nzawa zostala menu ale teraz chce calkiem te kunene wyrzucic i zainstalowac od nowa ktrory folder i gdzie skasowac na localhoscie bo samo sie nie chce

AndiC
13-10-2011, 20:37
To po co instalowałeś skoro teraz chcesz odinstalować ?
Ja też nie wiem dlaczego ty nie możesz, bo skąpy jesteś w opisy swoich problemów i tego co próbowałeś robić.
Chyba że nic nie próbowałeś, czekając aż ktoś Ci poda na tacy ?

W jaki sposób próbowałeś usunąć ??

wlodz
13-10-2011, 21:17
bo chcialem miec to menu ale widze ze sie bez przeinstalowania nie obedzie
rozszerzenia>instalacje>zarzadzanie>kunena (wszystko co z nia zwiazane)>odinstaluj
i błąd nie da sie jezykow w ten sposob odinstalowac
probowalem tez z pliku instalacyjnego remove i zainstalowac od nowa i tez ten sam blad zostawia ta kunena cos po sobie

---------- Post dodany o 20:00 ---------- Poprzedni post był o 19:44 ----------

juz doszedlem wylaczylem te jezyki co nie chcialy sie odinstalowac i uruchomilem instalke tym razem poszlo mimo ze jezyki sa nadal wylaczone i tak wszystko dziala i to po polsku a nie sa zainstalowane 2 razy bo sprawdzalem
dziwne

---------- Post dodany o 20:11 ---------- Poprzedni post był o 20:00 ----------

a tych nazw menu Kuneny: Index, Recent Topics, Rules, Help itd. nie można zmienić na nazwy polskie bez zadnych problemow takich jak ja mialem
i jak to jest z wrzucaniem pozniej na serwer kunene trzeba instalowac jeszcze raz??? a stworzone forum przeniesc???
Pierwszy raz tworze w Joomli i nie wiem

---------- Post dodany o 20:17 ---------- Poprzedni post był o 20:11 ----------

nazwy juz tez moge zmienic na polskie cos wczesniej namieszalem przemeczony jestem musze odpoczac sorry