PDA

Zobacz pełną wersję : PHP-jak zacząc-jaka ksiazka



radexon
30-11-2006, 22:22
Mam takie pytanie mam zamiar sie wziasc za PHP programowanie i z góry juz mowie ze jestem zielony w tym języku.Znam HTML już dosyc dobrze i czas zeby cos nowego sie nauczyc:p

I pytanie do was jaką książkę sobie sprawic dla takiego laika w programowaniu jak ja?:rolleyes:

Myślałem o:

http://helion.pl/ksiazki/phmyss.htm

Poleccie cos i co myslicie o tej co dalem linka:D

nexus246
04-12-2006, 09:41
Polecam tą:
http://helion.pl/ksiazki/phmsv3.htm
Bardzo przystępnie napisana, nie brakuje podstawowych informacji, nie ma informacji zbędnych na początku (no, może o SOAP Ci się nie przyda).

radexon
04-12-2006, 16:17
A dobra będzie ona dla takiej osoby jak ja raczkującej w PHP? :D bo tam pisze ze
:pVademecum profesjonalisty.:p

Rybik
04-12-2006, 17:23
podsylam kursik, w trakcie zabawy sprawdzaj sobie funkcje w oficjalnej dokumentacji na php.net

nexus246
05-12-2006, 10:46
No to zostaniesz profesjonalistą :) Poza tym udaj się na forum.php.pl, tam jest sporo informacji przydatnych również dla uczących się od podstaw.

radexon
05-12-2006, 16:58
Dzieki zaczne sie za to zabierac i iczytac ;)

daniofantasy
18-02-2008, 06:46
Biblia PHP 4, Biblia PHP 5, Biblia Mysql, Biblia Javascript - ja je przeczytasz, więcej nie będziesz musiał o nic pytać - wszystko wyłożone od podstaw, do najbardziej złożonych problemów, jak i pisania dużych aplikacji. Polecam też PHP kompedium - dobra, ale krótka (kończy się na stworzeniu e-sklepu) i dla kompletnego nooba, może w połowie zacząć być trudna - ale także pozycja warta przeczytania

classic.
09-10-2011, 18:47
Jaką szanowni forumowicze polecacie książkę dla totalnego laika który zaczyna od zera, aby po "przeczytaniu ksiażki" mógł stworzyć serwis ogłoszeniowy w joomla? :) Chyba że istnieją darmowe komponenty dzięki którym będę mógł stworzyć serwis ogłoszeniowy? (proszę o namiary) :spoko: