PDA

Zobacz pełną wersję : Przekazanie pracy innemu webmasterowi



K@zik
22-01-2012, 19:53
Witam!
Zamówiłem dawno temu portal w technologii Joomla. Niestety jestem bardzo niezadowolony z pracy obecnego developera. Mam w związku z tym pytanie. Czy przekazanie projektu(strony itp.) innemu developerowi, stanowi duży problem? Ponieważ sam jestem programistą(embedded) to wiem, że cudze kody niekoniecznie są czytelne. Ponieważ o Joomli wiem bardzo mało, to nie jestem pewiem czy aż takie problemy w tym przypadku występują.

palyga007
22-01-2012, 20:09
To zależy. Jesli nie modyfikowal kodu lub jego zmiany byly z zastosowaniem techniki nadpisywania szablonem to nie bedzie wiekszych problemow. Jesli dlubal gdzies glebiej i nie pozostawil dokumentacji to moze byc roznie.

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

K@zik
22-01-2012, 20:19
generalnie wrzucał jakieś zakupione wcześniej moduły. Powiem szczerze, wątpię aby bardzo dużo własnej inwencji w tym zawarł. Jedyne co, to "zgranie" modułów. Chyba z tym ma problem.

palyga007
22-01-2012, 20:40
W takim razie nie powinno być problemów, z ogarnięciem tego przez kogoś innego, no chyba, ze znowu zatrudnisz "speca".

Chociaż z drugiej strony, każdy kij ma dwa końce i bez konfrontacji z drugą stroną to ciężko powiedzieć, czy on był za słaby czy ty miałeś wymagania, których Joomla spełnić nie potrafiła.

K@zik
22-01-2012, 20:42
heh... wierzcie mi, wymagania nie były wygórowane. Wszystkie moduły są dostępne w sieci. Poza tym to on proponował rozwiązania

palyga007
22-01-2012, 20:45
To w takim razie proponuję, zakończyć dyskusje w tym wątku, a napisać stosowne ogłoszenie w dziale zleceń.
Podając możliwie jak najwięcej szczegółów, aby znów nie było jakiś niespodzianek.

Gall Anonim
23-01-2012, 00:47
Podaj adres serwisu to zerkniemy :-)

PeFik
23-01-2012, 09:05
Są dwa typy "partaczy"
a) albo nic nie robią, a udają że robią - wtedy po przejęciu serwisu, okazuje się że niewiele tam zmian