PDA

Zobacz pełną wersję : Komponent komunikacji,rejestracji i wiadomości



radexon
26-01-2012, 20:06
Witam
Mam dylemat
A mianowicie chodzi mi o taką funkcjonalność:
- klient się rejestruje
- przy rejestracji wybiera do jakiej branzy jego firma należy
- istnieje do każdego z nich możliwośc wysłania wiadomości z panelu Admina
- jeśli zapłaci będzie mógł zadać pytanie do HELPDESKu

Pomyślałem o SOBI i zaczałem działać dodałem katalog z moimi branżami i to działa ale jak się delikwent zarejestruje to może dodać kilka wpisów

I nie wiem jak rozgryźć moduł płatnej komunikacji jeśli dobrze to ująłęm otóż podział taki:
- bo jak sie zarejestruje i zapłaci to ma np mozliwość wysłania wiadomości zapytania HELPDESK

Kwestia różnych pól w bazie podczas rejestracji ale tu pomyślałęm o COMMUNITY BUILDER i znalazłem pomost do SOBIPRO

ale dalej męcza mnie wyższe elementy z płatnościami i podziałem jak to ogarnąć?

Chyba,że jakiś inny komponent jest ?nie wiem forma sklepu?

Robster
26-01-2012, 22:58
Jest kilka darmowych i cała masa płatnych komponentów płatności, wystarczy wybrać. Wszystko zależy od tego, jakie formy płatności chcesz mieć na stronie.

radexon
27-01-2012, 18:52
No jako katalog mysle o zastosowaniu SOBI ale mysle o pomoscie do komunikacji wiadomośći,że jeśli zapłaci to będzie mogl napisać hmm na JOOMLA EXTENSIONS przegladlaem funkcje MEMBERSHIP i platnosci i moduły są,ale mysle konstrukcyjnie jakie komponenty zastosować do tej prostej rzeczy.Do SOBIPRO płatności mam więc tam ok ale moduł napisania wiadomości lub hmm jakiś concept szukam jak zastosować to na SOBI

radexon
29-01-2012, 12:04
na JOOMLA EXTENSIONS znalazłęm HELPDESK kilka ale nie widzę,aby któryś miał opcję płatnośći podpięcia. A co do platnosci to myslalem o platnosci PL albo PAYPAL

radexon
03-02-2012, 15:26
HURUHEPLDESK znalazlem i bryka super :) ale została kwestia płatności

nikszal
03-02-2012, 15:32
W SobiPro masz pełną kontrolę nad akceptacją i publikacją wpisów. Prócz tego można komponent tak skonfigurować, aby każda działalność użytkownika niosła za sobą powiadomienie administratora poprzez e-mail, np. poprawną opłatę za wpis. Jeśli klient nie zapłaci, to nie publikujesz jego wpisu i po kłopocie.

radexon
03-02-2012, 15:44
A jak ustawić limit tylko 1 wpisu dodawania?
Znalazłem do SOBI2 ale do SOBIPRO już dostęp płatny do tego opisu


Bo własnie zastanawiam się na jakim etapie zrobić płatność?
Czy podczas rejestracji?
bo chciałbym,żeby USER miał dostęp do SYSTEMU POMOCY czyli HELPDESK i dodania wpisu jak dopiero zapłaci.
a HURUHEPLDESK to inny komponent już więc myslę jak to pogodzić razem.

Myślałem,rozbudować formularz podstawowy o dodatkowe pola podczas rejestracji no i tam płatność. i jak zapłaci to ma dostęp do huruhelpdesk i katalogu.

Fakt można ustanowić uprawnienia dla kogo jaki link dostępny np. dla zarejestrowanych ale co np jak sie zarejesturje a nie zapłaci to i tak dostep bedzie miał przecież

nikszal
03-02-2012, 16:07
Aby skorzystać z rozszerzeń SobiPro też musisz wykupić subskrypcję. W jej ramach możesz nawet tworzyć pakiety dostępowe o zróżnicowanych wartościach i czasie trwania.
http://sobipro.sigsiu.net/download/templates/260-Business-Directory-with-Price-Packages

radexon
03-02-2012, 16:22
Dobra a jak podpiac HURUHELPDESK pod platnosci?