PDA

Zobacz pełną wersję : joomla 1.7.3 brak zakładki parametry na zapleczu



wiki
06-02-2012, 18:48
witam, w zapleczu jommli 1.7.3 przy zainstalowaniu jakiegokolwiek moduły, czy dodatku nie widać zakładki z parametrami, np. edytor fck. po wybraniu zainstalowanego elementu widzę tylko po lewej stronie zakładke szczegóły, natomiast po prawej w ogóle nie ma zakladki parametry. dodam, że są to moje początki korzystania z tego programu. bardzo proszę o pomoc

Bazyl
06-02-2012, 19:43
Hej,

Myślisz, że jak otworzysz 10 wątków w tej samej sprawie to będzie lepiej?!

Rozumiem, że zaczynasz, więc:
1. Jamp - serwer lokalny
2. Joomla 2.5.1 z przykładowymi danymi
3. Szukajka na forum i wiki

...i dużo czytania i eksperymentowania...

wiki
06-02-2012, 19:54
tak nie myślę, tylko nie bylam pewna, czy w dobrym miejscu umieściłam pytanie
dziękuję za odpowiedź, choć nic mi to nie mówi szczerze. nie jestem informatykiem i do tej pory szukając i googlując jakoś to szło, ale teraz stanelam, bo żadnego modulu nie mogę wrzucić. więc za wszelki tropy będę wdzięczna. może inaczej muszę wpisywać nazwę problemu w moich poszukiwaniach? ratunku! :)

Bazyl
06-02-2012, 19:57
Chcesz?
Daj dostęp na PW

wiki
06-02-2012, 20:00
najmocniej przepraszam, nie wiem co to pw i jak to zrobić. ja naprawdę zielona w tym jestem. wzięłam się za robienie szkolnej strony, bo na informatyka nie mamy co liczyć. i całkiem nieźle mi szło do tej pory z tymi wszystkimi instrukcjami i filmikami co jak się robi. a z tymi parametrami nie wiem czemu tego nie widać?

nikszal
06-02-2012, 20:10
PW to prywatne wiadomości, dostepne po kliknięciu na nik użytkownika.
Zacznij od sprawdzenia na zapleczu strony praw do plików i katalogów. Ta cała lista ma mieć status 'zapisywalny'

Witryna -> Informacja o systemie -> Prawa do katalogów

wiki
06-02-2012, 20:17
Dziękuję. Sprawdziłam jest wszędzie tak jak napisałeś - zapisywalny.

nikszal
06-02-2012, 20:22
Możesz podrzucić link do strony?