PDA

Zobacz pełną wersję : Ruchomy 'header'



Vittorio
25-03-2012, 13:02
Witam. Chciałbym zrobić ruchomy header, żeby w tym miejscu zmieniał się obraz:
5226
Tylko ,że mam problem. Jestem w tym troche zielony. Szukam dwóch sposobów:
1. Ukazanie mi modułu, który mi pozwoli na zrobionie flesha przez dodanie zdjęć - z dokładną instrukcją obsługi
2. (Posiadam program Adobe Flash CS5) Stworzenie header'a.swf i wstawienie go w templates/szablon/images. Jednakże widziałem ,że z prawidłowym wrzuceniem pliku .swf jest troche kłopotu, lecz żeby wgl go wrzucić trzeba go mieć, a ja owego nie umiem stworzyc. Jeśli ktoś potrafi obsługiwać ten program to mógłby mi chociaż wskazać forme , w której mam kombinowac lub jakis poradnik.

Chodzi o to ,żeby te obrazki ,które bedą się zmieniać (flash), zmianiały się razem z kliknięciem w menu (np. Lekkoatletyka).
Kiedy kliknęłoby się Wioślarstwo w bannerze wyświetlił by się np. Tomasz Kucharski.

Jest z tym trochę roboty, ale Proszę o POMOC!

Bazyl
25-03-2012, 13:11
Witam,

Potrzebujesz standardowego modułu własny kod html.
W nim umieszczasz animację i poszczególne moduły przypisujesz właściwym pozycjom menu.

Vittorio
25-03-2012, 13:20
Proste pytanie. Jak?

naszemiasto
25-03-2012, 13:23
lecz żeby wgl go wrzucić trzeba go mieć, a ja owego nie umiem stworzyc.
to może zamiast kombinować z flashem zainteresuj się np. tym (http://extensions.joomla.org/extensions/photos-a-images/images-slideshow/image-flash-slideshow/13241?qh=YToxOntpOjA7czo3OiJ2aW5hb3JhIjt9)

Vittorio
25-03-2012, 13:57
No ale tego nie podepnę do konkretnego menu i chyba tego nie da ustawic sie na header.

naszemiasto
25-03-2012, 14:05
ustawia się to jak każdy inny moduł - możesz przypiąć do każdej, wybranej przez siebie pozycji menu. W header też się da.

Vittorio
25-03-2012, 14:16
Wlasnie nie mam opcji header :/ Mam szablon robiony Artisteerem 2.

naszemiasto
25-03-2012, 14:27
a w czym problem w miejscu dotychczasowej grafiki umieścić moduł?
Tak w skrócie: