PDA

Zobacz pełną wersję : Szukam osoby do konwersji forum Kunena na phpbb3



xoCherry
22-05-2012, 16:18
Witam, mam zainstalowaną najnowszą wersje Joomla i chciałabym zmienić forum Kunena na phpbb3, razem z kolegą przeliczyliśmy swoje możliwości i nie radzimy sobie z Joomlą a dla samego forum nie opłaca się jej zostawiać. Dlatego szukam osoby, która byłaby w stanie bez problemu przekonwertować ten skrypt. Czytałam tutaj na forum, że jest to proste ale ja jestem strasznie zielona w tego typu rzeczach (sprawami technicznymi zajmował się zawsze kolega i nawet mu to nie poszło), a boje się, że coś zepsuje a od nowa forum nie chcemy zaczynać (mamy ponad 20 tys. postów) :)

jakby znalazł się ktoś chętny to bardzo proszę o kontakt: get.what@gmail.com, bardzo nam na tym zależy

xoCherry
27-05-2012, 19:37
naprawdę nikt nie chce pomóc? błagam błagam, strasznie zależy nam na czasie :(

mjmartino
29-05-2012, 12:09
naprawdę nikt nie chce pomóc? błagam błagam, strasznie zależy nam na czasie
:(

Za darmo raczej nikt się tego nie podejmie :hmm:
Rozwiązanie twojego problemu są aż dwa ; )
Jedno tańsze (na około) a drugie droższe ; )

Pozdrawiam

xoCherry
29-05-2012, 15:55
to aż takie trudne? no dobra to ile bierzecie?

Bazyl
29-05-2012, 15:58
Znajdź dział zleceń i załóż nowy temat

zwiastun
29-05-2012, 16:06
@xoCherry: Twoje pytanie, zarówno w formie jak i treści jest co najmniej nietaktowne.
Kto to są "wy", do których się zwracasz w pytaniu? Uczestnicy forum, których mamy zarejestrowanych kilkadziesiąt tysięcy, czy może aktywni uczestnicy (około 1000 - 2000)?
Bez względu na to, kimkolwiek oni są, czy wypada tak pytać?
@mjmartino podał Ci powód, dla którego - jak sądziłeś - nikt nie chciał Ci "pomóc". Przeczytaj to ze zrozumieniem.