PDA

Zobacz pełną wersję : Własne formularze w joomli 1.5



manveeru
21-06-2012, 21:24
Witam serdecznie.

Jestem bardzo zielony w Joomli dlatego jestem zmuszony prosić was o pomoc. Mianwicie muszę szybko rozwiązać pewien problem i nie bardzo wiem jak.
Wiem że jest bardzo dużo dodatków do joomli dodających formularze ale nie widziałem takiego jaki mi potrzebny. Minowicie:

Chciałbym aby zaraz po zalogowaniu userzy widzieli dany formularz (po naciśnięciu jakiegoś przycisku w menu) który mogą wypełnić, a nad nim będzie się pojawiać tabelka z danymi przez nich lub przez kogoś wypełniana na bierząco za pomocą tego formularza. I teraz mam pytanko. Wiem mniej więcej jak zrobić formularz który będzie zapisywał dane w bazie i kod który będzie te dane pobierał i wyświetlał w formie tabelki ale nie wiem za nic jak to dołączyć do joomli. Bardzo proszę o pomoc lub wskazówki jak taką własną stronke dołączyć do joomli.

moje
21-06-2012, 21:32
Na necie jest pełno poradników, jak pisać komonenty do Joomla - polecam przejrzeć.
Zawsze mozesz skorzystać z Jumi.

Gall Anonim
22-06-2012, 07:06
SmartFormer Gold - cena 58$
lub CKforms + widoki
lub joodb i i formularze "z palca"
lub mod_dwanything
i jeszcze pewnie wiele innych
Masz pojęcie jak napisać formularz więc na dobrą sprawę wystarczy go wstawić.
Pzdr

stepien86
22-06-2012, 08:39
Możesz takowy formularz napisać w php i pozniej doinstalować dodatek do joomli który pozwala na użycie php w module włany kod html i sprawa rozwiązana. Nie jestem profesjonalistą aczkolwiek dobrze by było gdybyś te dane zapisywał w innej bazie niż w tej która korzysta z joomla. Dodam tylko, że jest multum howto odnośnie pisania formularzy w php.

manveeru
25-06-2012, 15:23