PDA

Zobacz pełną wersję : Jak skopiować istniejący szablon na inny serwer. Od 0.



Przeeemooo
24-06-2012, 21:16
Witajcie
Nie ukrywam, że raczej jestem laikiem w instalacji szablonu, chociaż zarządzanie joomlą bezpośrednio, gdy strona już działa idzie mi bardzo dobrze.
Kwestia jest taka. Mam już szablon zainstalowany na serwerze. Ale chciałbym zrobić jego kopię, podłączyć pod inną domenę, no i później wiadomo już go całkowicie zmienić (treści/zdjęcia).
Postępuję wg http://wiki.joomla.pl/index.php/Nowicjusze i http://wiki.joomla.pl/index.php/Joomla_1.5._Szybki_start/Instalacja_Joomla!
Utknąłem na tym, iż zainstalowałem xampp oraz jump, do xumpp zrobiłem folder joomla15, ale zainstalowalem tam nową wersję joomla 1.5 z innej strony, a nie jak opisują to na wiki, żeby pobrać stąd http://www.joomla.org/, bo nawet nie wiem gdzie tutaj ta wersja jest.
Teraz jak wpisuję http://localhost/joomla15 to wyskakuje mi:

Index of /joomla15

Parent Directory
admin/
install.xml
site/

Apache/2.2.17 (Win32) mod_ssl/2.2.17 OpenSSL/0.9.8o PHP/5.3.4 mod_perl/2.0.4 Perl/v5.10.1 Server at localhost Port 80

Nie wiem co jest nie tak? I może istnieje inny sposób na to, aby ten szablon skopiować, prostszy sposób, szybszy? Dodam tylko, że ja tego szablonu nie mam na kompie, co więc, muszę wszystkie pliki zapisać sobie na kompie i potem całość przesłać na nowy serwer?
Chodzi o to, że na początku ktoś mi pomagał i instlował te szablony za kase oraz podłączał pod domenę, ale ja nie wydołam juz mu płacić, a chcę zrobić zaplecza pod pozycjonowanie bazując na tych szablonach. Aby nie dowiedział się o tym, zrobić nową bazę na tym samym serwerze i tam przerzucić sobie kopię tych projektów, które zrobiłem razem z nim, aby później móc z nich jeszcze korzystać? Sam je obrobiłem całe w panelu, mam tylko problem z tą instalacją.