PDA

Zobacz pełną wersję : Kalendarz z wydarzeniami - rozbudowany.



szlangi
31-07-2012, 13:04
Witam wszystkich.

Nie jestem informatykiem. Nie tworzę stron. Dostałem jedynie pozwolenie do szefostwa na zmianę bieżącego wyglądu strony (podstrony mojego działu), o ile będzie to możliwe. A zmienić ją chcę, bo w obecnym kształcie jest nieefektywna.

Szukam dodatku do Joomli 1.5 (może być moduł), który pozwoli na zamieszczanie informacji szkoleniowych w taki sposób: przykład (http://www.map.piib.org.pl/szkolenia-i-seminaria) = po kliknięciu w wybrany temat przenoszę się do szczegółów (miejsce, temat, program, itd.).
Niestety to nie wszystko. Dodatek ten musi mi dać możliwość prezentowania "kalendarza szkoleń" dla sześciu miast - każdego z osobna. Dodatkowo muszę mieć możliwość umieszczenia tam elektronicznego formularza zgłoszenia na szkolenie: przykład (http://www.maz.piib.org.pl/index.php/formularz?eventtitle=Wyk%C5%82ad+pilota%C5%BCowy+P rojektu+SKILLS+pt.++W%C4%98Z%C5%81Y+RAMOWE+wg+Euro kodu+3+w+ramach+programu+Leonardo+da+Vinci%2C06.08 .2012r.+godz.+10%3A45-14%3A45&e=). Nie musi to być w tym samym dodatku - może być to inny dodatek, byle dało się go tam umieścić.
No i również bardzo ważne: musi być to dodatek (moduł) z licencją pozwalającą na komercyjne wykorzystanie.

Link do obecnej strony:
LINK (http://www.maz.piib.org.pl/index.php/wykaz-szkole/warszawa)
Widać w lewym menu miasta. Dla każdego z nich musi być osobny kalendarz szkoleń.

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

Winnetou
31-07-2012, 15:40
Pokombinuj z tym:
http://www.softdesign-studio.pl/cms-joomla/kalendarze-i-wydarzenia/item/158-gcalendar

Gall Anonim
31-07-2012, 19:18
JEvents + SmartFormer

DarekWro
21-01-2016, 22:24
Podbijam temat. Potrzebuję stworzyć kalendarz promocji, który zawierałby odnośniki do podstron serwisu z ich opisem. Sprawa wydaje się dosyć prosta dla kogoś kto siedzi w temacie.

Ps. Może powinienem założyć temat na giełdzie i zlecić wykonanie.

Gall Anonim
21-01-2016, 22:36