PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z wczytaniem paczki zdjęć przy użyciu ssGallery



Ha-lina
26-08-2012, 20:45
Jestem początkującą użytkowniczką Joomla1.7. Zainstalowałam komponent ssGallery. Wstawianie pojedynczych zdjęć nie sprawia mi problemu. Natomiast nie widzę zdjęć, gdy dodaję całą spakowaną paczkę. Po wybraniu paczki pokazuje mi się informacja, że zdjęcia zostały wgrane pomyślnie. Ale po otwarciu galerii, do której te zdjęcia były przesyłanie, nie ma ich. Gdzie jest problem? Co robię nie tak?

pawelSafiStudio
03-09-2012, 07:24
Witaj,
zdjęcia, które wgrywasz w paczce muszą być spakowane bezpośrednio do ZIP. Nie mogą znajdować się w żadnym dodatkowym katalogu. Czy zdjęcia kopiują się chociaż do katalogu tmp ?

tomaszek83
03-09-2012, 09:13
a może tak najpierw aktualizacja do Joomla 2.5.6. Wersja 1.7 to już zabytek i... niebezpieczeństwo wizyty niechcianych gości.

Ha-lina
03-09-2012, 13:03
Dwie odpowiedzi:
1. Wiem, że zdjęcia muszą być bezpośrednio spakowane, nie poprzez folder. Tak robię. Nie ma ich nigdzie.
2. Joomla 1.7 zainstalował mi autoinstalator na serwerze. Czy jeśli zaktualizuję do najnowszej wersji nic mi nie ucieknie?

zwiastun
03-09-2012, 14:10
@Ha-lina: uruchom myślenie i wyobraźnię:
1)

a może tak najpierw aktualizacja do Joomla 2.5.6. Wersja 1.7 to już zabytek i... niebezpieczeństwo wizyty niechcianych gości.

Skoro tak Ci podpowiada uczestnik Forum, obecny tu od lat ponad 4, z dużym doświadczeniem, to raczej wie, co mówi.
2. Aktualizacja to aktualizacja - co Ci ma "uciec"?
Owszem - coś może się sknocić - dlatego każdej aktualizacji trzeba dokonywać wedle opisanej w różnych miejscach, także na wiki, procedury.

Ha-lina
03-09-2012, 20:26
Nie podważam wielkiego doświadczenia wieloletnich uczestników forum, a wręcz przeciwnie - jestem pełna podziwu. Uważam jednak, że jako bardzo początkujący użytkownik joomla mam prawo mieć problemy z myśleniem i wyobraźnią. Zwłaszcza, że pojawiają się tu wpisy o problemach joomla i serwerem home.pl.