PDA

Zobacz pełną wersję : Wczytanie gotowej strony www zapisanej na HDD przez JOOMLA



KiVash
13-09-2012, 18:05
Jestem laikiem ,więc wybaczcie.
Czy jeśli mam zapisaną gotową stronę na dysku ,którą w przyszłości chce wrzucić na serwer ,mogę ją edytować za pomocą Joomli?
Np. wstawić zdjęcia.
Jeżeli tak to w jaki sposób?

zwiastun
13-09-2012, 18:12
Podstawowe informacje o Joomla! masz na www.joomla.pl w dziale O Joomla!

KiVash
13-09-2012, 18:42
Szukałem ,ale są tylko szablony ,pluginy itd. ewentualnie jak wgrać z witryny na której jest już strona .Mi chodzi o zapisaną na dysk ,jak ją edytować Joomlą.

zwiastun
13-09-2012, 18:48
Nie wiem, czego szukałeś.
W dziale O Joomla! masz objaśnione, czym Joomla jest.
Co Ty rozumiesz przez "stronę zapisaną na dysk" to, niestety, tylko Ty wiesz.
Joomla! to nie jest edytor stron. To system zarządzania treścią - program do tworzenia i obsługi stron internetowych, jeśli Ci to cokolwiek mówi.

KiVash
13-09-2012, 19:42
Wiem czym jest Joomla! a strona zapisana jest w postaci "gotowca" czyli z plikiem "index" w katalogu.Gotowa do umieszczenia przez protokół FTP na serwerze w wykupionej domenie.
Pytanie brzmi jasno.Czy da się ją edytować zanim wrzuci się ją na serwer czy możliwe jest to tylko już po umieszczeniu jej tam.
Dziękuje za odpowiedź.

Bazyl
13-09-2012, 19:47
Witam,

Jasno to jest dopiero teraz.
Joomla! lokalnie: www.jamp.joomla.pl

KiVash
13-09-2012, 21:01
Dzięki to już obczaiłem.
To już ostatnie laickie pytanie:zagubiony:
Czy istnieje jakaś możliwość w Joomla! 2.5.6 zaimportowania w -rozszerzenia-instalacje zamiast np.szablonu właśnie całego mojego "gotowca" czy jest inny sposób?

zwiastun
13-09-2012, 21:08
Wiem czym jest Joomla! a strona zapisana jest w postaci "gotowca" czyli z plikiem "index" w katalogu.

Przykro mi, ale piszesz skrótami, z których wyniknąć może co najwyżej nieporozumienie.

Co to znaczy "strona zapisana jest w postaci "gotowca"?
Co to znaczy "czyli z plikiem index"?