PDA

Zobacz pełną wersję : zniknął pasek nawigacyjny (start, witryna menu..itp) proszę o pomoc



ralfox
10-01-2007, 18:31
Witam, mam taki problem, założyłem najprawdopodobniej źle jedno menu. Nazwałem go "xxxx" ale w cudzysłowiu, gdy zatwierdziłem autoamatycznie dołożyło się 2 kolejne menu wyglądające tak //////////////// i zniknał mi pasek administracyjny z pozycjami start witryna itp. Wersja joomli to 1.0.11 Proszę o radę czy można podmienić jakiś plik, by się to naprawiło?, lub innym sposobem, a nawiasem mówiąc tych //////// też nie da się usunąć. Plissss, dopiero raczkuję w joomli....pomóżcie

stone
10-01-2007, 21:18
Musisz wejść do bazy danych i tam zmienić nazwę tego menu i powinno być dobrze

ralfox
10-01-2007, 21:32
ale jak wejść do bazy danych i jak to zrobić..... jestem laikiem :-)

Stone - poradź.....

magdaa
10-01-2007, 21:43
przez PhpMyAdmin > odszukaj tabelę jos_modules > kliknij przeglądaj i wyedytuj dany moduł menu zmieniając jego nazwę

ralfox
10-01-2007, 21:49
gdzie jest taki moduł w joomli ?

magdaa
10-01-2007, 21:51
do phpMyAdmin wchodzisz na serwerze np przez CPanel - w joomli domyślnie nie ma dostepu do przeglądania i edycji bazy danych

ralfox
10-01-2007, 22:00
a można usunąć jakiś katalog, - by wywalić wszystkie menu ? szybciej będzie jak zrobię nowe :-)

magdaa
10-01-2007, 22:11
cierpliwości już robię ci screeny

magdaa
10-01-2007, 22:21
http://img409.imageshack.us/img409/7590/1ey1.png

1. logujesz się na serwer (nie do panelu admina joomli), następnie odnajdujesz phpMyAdmin (jak wyżej)
2. po wejściu do phpMyAdmin - odnajdujesz bazę danych, która obsługuje Twoją Jooomlę,
3. bo wybraniu bazy po lewej stronie okna szukasz tabeli jos_modules - klikasz w nią, po kliknięciu na górze okna wybierasz przeglądaj (browse),
4. w nowym oknie masz wszystkie moduły, odszukujesz odpowiadający za Twoje wadliwe menu i edytujesz go klikając na ołówek, w nowyk oknie nadajesz nową nazwę dla modułu menu