PDA

Zobacz pełną wersję : Admin Tools Professional (Akeeba) - jakość zabezpieczeń przed hakerami



patipat
25-09-2012, 04:14
Jestem troszkę zielony i nie za bardzo mogę dotrzeć do wiarygodnych informacji o jakości zabezpieczeń w Admin Tools Professional (Akeeba). Czy znajdzie się jakiś życzliwy joomlowy wyjadacz, który wskaże gdzie można takie info zdobyć?

Dodatkowo byłbym wdzięczny, gdyby ktoś doświadczony w kwestiach bezpieczeństwa wypowiedział się czy warto kupować ten komponent. A może ktoś zechce podzielić się wrażeniami z użytkowania tytułowego skryptu?

W każdym razie z góry dziękuję tej/tym życzliwym duszom, które zmarnują odrobinę swojego cennego czasu, aby oświecić żółtodzioba ;)

PeFik
25-09-2012, 08:45
Warto, wystarczy przeczytać tzw. features + odpowiednio skonfigurować komponent.

Szkoda, że Cię nie było na Joomla Day miałbyś okazje porozmawiać z twórcą Akeeba Admin Tools, po angielsku lub grecku.

makol
25-09-2012, 15:44
W drugim dniu Joomla!Day @Pyziak i @Dylek mówili o AdminTools oraz RS Firewall. Pokazywali oba w działaniu na czystej instalacji i nawet były prezenty w postaci rocznych licencji. Ja się nie załapałem (na licencje), ale oba komponenty są OK. Za to z Nicholasem mam zdjęcie i od razu czuję sie bezpieczniejszy:up:

PeFik
25-09-2012, 16:10
Ja też mam z nim(i) zdjęcie i od razu ból głowy mi przeszedł.

patipat
26-09-2012, 15:54
Problem polega na tym, że jeśli w features jest napisane, że skrypt zapobiega np. sql injections to nic to nie znaczy. Bo otwartą kwestią zostaje jak skuteczne jest to 'zapobieganie', a ja jako żółtodziób nie jestem w stanie tego stwierdzić. Dlatego może ktoś wie, gdzie takie info można znaleźć? Może ktoś (czasopismo? instytucja? ktoś z branży) robił w tym zakresie jakieś testy?

zwiastun
26-09-2012, 16:45
Ale z czym masz problem? Znasz alternatywne narzędzie równie renomowanego programisty?

makol
26-09-2012, 20:26