PDA

Zobacz pełną wersję : Pierwsze kroki w Joomli - pomóżcie Bracia!!!



Dantes
26-09-2012, 13:47
Witam,

najpierw wielki szacun dla wszystkich, którzy działają na tym forum i dla prawdziwych kozaków od Joomli - chylę czoła koledzy!

Parę słów o mnie. Do tej pory parałem się działalnoscią polityczną - młodzieżówka partyjna. Miałem zadatki na dobrego polityka, jednak rzeczywistość okazała się brutalna. Polityka to bagno i zostałem zmarginalizowany. Obecnie układam sobie plany na przyszlość poza polityką.

Chcę nauczyć się stawiania stronek! Chodzi mi głównie o proste wizytówki na szablonach - darmowych lub płatnych. Chcę je robić dla własnej potrzeby.

I Koledzy powiedzcie od czego zacząć? Czy ma ktoś z Was jakiś kurs dla początkujących? Czy może ktoś z Was zechciałby być moim Guru?

Powiedzcie od czego mam się zabrać jak jestem całkiem zielony i ile czasu może mi zająć opanowanie wszystkiego, aby robić proste dobre i lekkie stronki zooptymalizowane pod Googla.

BARDZO PROSZĘ O POMOC.

Z pozdrowieniami
Dantes

PeFik
26-09-2012, 14:04
1) Wiki.joomla.pl, poczytać blogi o Joomla
2) A jak ci zostało kilka złotych z odprawy partynej to sugeruje kupić sobie książkę albo kurs DVD

Jeśli chcesz tworzyć "tylko" proste wizytówki to chyba lepiej sięgnij po Wordpress'a, szybiej się go nauczysz, skoro jesteś zielony


ile czasu może mi zająć opanowanie wszystkiego,

Słowo "wszystkiego" jest zbyt obszerne, więc odpowiem tak: podstaw nauczysz się w dwa tygodnie intensywnej nauki! A potem kolejne miesiące na szlify.

Korepetycje i zapisanie na stacjonarny kurs może skrócić wdrażanie się.
Do tego zalecam lekturę książek o HTML5, CSS i CSS3.

Dantes
26-09-2012, 14:35
PeFik masz jakieś linki i namiary do materiałów i kursów? Może mi ktoś takie przekazać

P.S Żadnej partyjnej odprawy nie dostałem. Mydlono mi oczy miejscem na liście wojewódzkiej - pierwsza 5. ale mnie wyrugowano. Obecnie rzucam polityczne ambicje.

PeFik
26-09-2012, 22:46