PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z gornym menu.



shimpu
13-11-2012, 14:42
Witam
To moj pierwszy post na tym forum wiec mam nadzieje ze zrobie wszystko dobrze.
Przejrzalem forum i znalazlem wiele podobnych ale i roznych tematow(mozliwe ze po prostu jestem za zielony jeszcze w joomla).
Ale do rzeczy... sciagnolem template ze strony http://www.lonex.com/content-management-system/joomla/Hexagons-joomla-template.html (http://<font size=&quot;2&quot;>http://www.lonex.com/content-management-system/joomla/Hexagons-joomla-template.html</font>)

Zainstalowalem i stworzylem nowe menu ale nie dziala mi to gorne oto moja strona www.naszlinux.cba.pl (http://www.naszlinux.cba.pl)
Powiem jeszcze ze moja versja joomla to Joomla! 1.5.26 Stable i ze ustawilem user3 i wlaczylem modul menu.
Prosze was o pomoc co jeszcze mam zrobic, sprawdzic...
Z gory dziekuje i sorki ze nie ma polskich znakow.

LepszaStronaMuzyki
13-11-2012, 15:19
Siemka

1. naucz się i zapamiętaj takie coś.. Zawsze po adresie strony głównej dopisujesz /?tp=1 , czyli pełny kod to www.naszlinux.cba.pl (http://www.naszlinux.cba.pl)/?tp=1 . Masz widoczne wtedy wszytskie pozycje szablonu jakie są możliwe do ustawienia modułu.. Dzięki czemu wiesz gdzie co na szablonie jest umieszczone. poczytaj sobie o Pozycje Modułów w szablonie.
2. jak już zobaczysz podział szablonu zobaczysz że user3 w ogólne nie ma... a tam gdzie ma być menu nie ma przypisanej pozycji..

-> należy przypisać do szablonu pozycję modułu..bo narazie jest jakby miejsce określone i pewnie cały css ale brakuje "adresu".

shimpu
13-11-2012, 15:28
Witam
Dzieki za tak szybka odpowiedz i dzieki za trick z tym /?tp=1 naprawde fajna sprawa :podstep:
Teraz postaram sie znalesc gdzie i jak moge to zmienic:
należy przypisać do szablonu pozycję modułu
Dam potem znac jak mi poszlo :blink:

LepszaStronaMuzyki
13-11-2012, 15:47
przyda Ci się link :
http://wiki.joomla.pl/index.php/Podstawy_tworzenia_szablonu