PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie pliki zachowac?



Adam_eM
16-01-2007, 19:34
Witam

Z joomla mam do czynienia stosunkowo od niedawna i juz zdazylem cos namieszac - stad moj post :). Chcialbym od razu nadmienic ze NIE WIEM czy opisywane przeze mnie operacje mialy wplyw na pojawiajace sie bledy - jestem zbyt zielony aby to stwierdzic.
Zainstalowalem sobie J1.0.11 i wszystko bylo ok do momentu kiedy nie zapragnalem zalozyc forum SMF. Sciagnalem wiec odpowiedni komponent i spatchowalem pliki joomli (jak bylo w konfiguracji komponentu). Od tego momentu przy wejsciu w konfiguracje zaczelo mi wywalac dziwne bledy, ktorych niestety nie pamietam (m. in. bylo o braku uprawnien do /components ale i cos jeszcze czego nie pamietam). Troche pozniej zapragnalem zalozyc nastepna witryne (na tym samym serwerze ale w innej domenie). Zalozylem nowa baze danych, przegralem pliki joomli i podczas instalacji, kiedy wpisuje sie dane MySQL wywala mi parse error w /include/database.php... Chcialbym wywalic wszystkie pliki z serwera i wgrac od nowa jednak jak zostawic artykuly, sondy itp? Ktore katalogi sa zwiazane z aktualna zawartoscia strony, a ktore wywalic? Z gory dzieki za info i sorry za dlugi post

stone
17-01-2007, 08:09
Nadpisz po prostu wszystkie pliki z paczki instalacyjnej

Adam_eM
18-01-2007, 16:04
Ok, ale mam skopiowac z installation i od nowa zainstalowac zachowujac baze, czy bez tego katalogu po prostu nadpisac? Druga sprawa to co z configuration.php? Nie nadpisywac, prawda?

nie wiem dlaczego w tamtej drugiej witrynie wywala mi taki blad przy instalacji:

Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/...../public_html/includes/database.php on line 1047

stone
18-01-2007, 23:08
Co do nadpisania to tak jak napisałeś, bez installation i pliku configuration.

Natomiast co do błędu to tak jakby plik był uszkodzony

boskoff
19-01-2007, 15:19