PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana koloru menu.



karolinasz
03-01-2013, 18:32
Witam.

Posiadam szablon pod joomlę 2.5. Postanowiłam zmienić jego kolorystykę, więc po prostu zmodyfikowałam folder images i przerobiłam wszystko co mi pasowało na odpowiedni dla siebie kolor (szablon nie posiadał edycji poprzez ACP :(). Zmodyfikowałam wszystko co było w złym kolorze i przemieniłam na nowy, zapisałam, podmieniłam iii... Działa.

Problem tkwi w tym, że menu górne jest domyślnie w kolorze zielonym (który zmieniałam) i kompletnie nie pasuje do nowego... Fioletowego. Chodzi o to, że menu ma swój kolor domyślny, czyli zielony i nie ważne czy dodam, usunę, zmienię jakiś przypis w tym menu to on zawsze był i będzie zielony.

Moim pytaniem jest to, czy da się zmienić ten kolor na taki, który by pasował do mojego zmodyfikowanego stylu? Jeśli tak, to prosiłabym o jakąś szczegółową instrukcję w kwestii tego jak tego dokonać, ponieważ jestem kompletnie zielona (tak jak to menu).

Pozdrawiam!

Edit: Znalazłam w folderze templates folder scripts, tam znajduje się skrypt PHP o nazwie mainmenu. Podejrzewam, że to to. Nie wiem jednak czym to otworzyć oraz jak i co zmienić. Czyli jak wyżej :).

pawelSafiStudio
03-01-2013, 18:47
Może jakiś adres do strony?
Patrzyłaś w plikach css ?

karolinasz
03-01-2013, 18:52
http://sfblog.xaa.pl/velure/index.php

Na razie powróciłam do zieleni, fiolet w ogóle nie pasował. Chodzi o to górne menu, począwszy od "Strona główna", kończąc na "Kontakt.

Niestety, ale nie wiem czym są pliki css i co miałabym w nich wypatrzeć.

pawelSafiStudio
03-01-2013, 19:07
Te kolorki masz w css szablonu (plik template.css). Tam możesz sobie to zmienić. Zainstaluj sobie FireBuga, to będziesz wiedziała nawet, w której linijce szukać :)

karolinasz
03-01-2013, 19:12
Ok, zrobię to jak tylko dorwę się do swojego komputera. Zakładam, że pomoże dlatego daję pomógł :).