PDA

Zobacz pełną wersję : Regulamin w Kunena



iziz
03-02-2013, 13:23
Jestem początkująca w joomla i mam problem z regulaminem kunena. Wiem, że treść trzeba wpisać w artykule, ale co dalej. Głowię się nad tym i nic nie mogę wymyślić.Patrzyłam w google, ale nie znalazłam nic konkretnego. Bardzo proszę o radę i tłumaczenie łopatologiczne. Bardzo dziękuję.

zwiastun
03-02-2013, 13:57
Podejrzeć ID artykułu w wykazie artykułów, podać je w konfiguracji Kunena (jeśli dobrze pamiętam)

traabbit
03-02-2013, 13:58
W konfiguracji Kunea jest zakładka "Witryna" a w niej "ID artykułu z Regulaminem" ,gdzie podajesz ID Twojego artykułu z regulaminem( ID artykułów masz podane w ich spisie - ostatnia kolumna).

iziz
03-02-2013, 14:00
A gdzie w konfiguracji, bo nie bardzo wiem. Przepraszam za mój brak wiedzy, ale dla mnie to nowości i bardzo się staram.

Szukamw zakładce witryna i w pozostałych, ale nie mam nic o regulaminie i ID

zwiastun
03-02-2013, 14:51
To sobie Pani/enka w konfiguracji Kunena poszuka. Przeczyta opcja za opcją, aż znajdzie.

iziz
03-02-2013, 15:16
Lepiej czasami być powściągliwym zamiast być niegrzecznym chyba, że komuś sprawia to przyjemność. Nie jestem dla Pana panienką. Jak na seniora za dużo Pan sobie pozwala.
Zmykam temat

traabbit
03-02-2013, 15:35
Komponenty->Kunea>konfiguracja>witryna

zwiastun
03-02-2013, 16:38
Nie jestem dla Pana panienką. Jak na seniora za dużo Pan sobie pozwala.
Zmykam temat
Niegrzeczny?
Pomijam kwestię, czy jest wyrazem grzeczności zajmowanie na publicznym forum uwagi innych ludzi kwestiami, które można sobie samemu rozstrzygnąć, zwłaszcza, że w udzielonych odpowiedziach podano Pani wszystkie niezbędne informacje.
Pomijam również kwestię braku zwykłego "dziękuję" za udzielone porady, choć dwie osoby z nimi pospieszyły.
Grzeczność, proszę Szanownej Pani, polega również na tym, że się uwag odnośnie czyjejś grzeczności publicznie nie czyni.