PDA

Zobacz pełną wersję : Instalacja szablonu demo z QuickStart na lokalny serwer xampa



jacktak
05-02-2013, 13:48
Chciałbym zainstalować demo szablonu z folderu QickStart. Tak wygląda ten szablon live
http://demo.joomlaplates.com/jp_fashion/
Jednak mam problem.
Zaimportowałem bazę danych szablonu na lokalny serwer xampa. W PhpmyAdmin utworzyłem użytkownika i bazę danych podaną w instrukcji do demo o tej samej nazwie i zaimportowałem ją. W konfiguracji globalnej/serwer zmieniłem przedrostek nazw tabel do demo na „jp_”.

Jednak obecnie szata tego demo jest zupełnie inna. Nie wiem nie znam się tak dobrze na joomli, gdzie jest błąd. Bo chyba mogłem pomylić tylko jedno, a mianowicie punkt 4. Może ktoś zerknąć poniżej. Mam tylko pytanie gdzie znajdę ROOT folder???

Dołączam zrzut ekranu jak to teraz wygląda! Gdzieś skopałem tylko gdzie!
1. Install Joomla! on your server
2. Install the Template via Joomla installer
3. Install ( if available) our Module Extensions (Slideshow or Lof Article Slider)
4. Copy our “image” folder with your FTP programm from demo content directory to your
Joomla “ROOT” folder
5. Connect to your Hosting Provider
6. Open the PHPmyAdmin console and switch to your database where Joomla is installed
7. Import the “sql-dump.sql from demo content folder into your database
8. Now go back to your Joomla Admin and login
· Goto > Global Site Configuration > Server
· Insert > Database Tables Prefix “jp_”
ATTENTION:

tomaszek83
05-02-2013, 13:51
Quick start instalujesz tak samo jakbyś instalował czysty Joomla. Natomiast jak masz problemy z tym szablonem to dlaczego nie napiszesz do autora? W końcu masz wsparcie dla tego produktu.

jacktak
05-02-2013, 14:07
W QuickStart jest folder images i plik bazy sql-dump. Natomiast w imagees jest templet z plikami i wew function_icon_set również z ikonkami tylko to zawiera Quick start.