PDA

Zobacz pełną wersję : Simple mp3 Player



Sasza1500
06-02-2013, 03:09
Witam wszystkich forumowiczów...

Jestem zielony jeśli chodzi o Joomle, robię swoją stronę internetową 1 raz. można powiedzieć że już prawie skończyłem ją robić.

mam takie pytanie

czy przy SImple Mp3 Player musze dodać w artisteer boczny panel by mógł on w miare wizualnie wyglądać

i prosiłbym o pomoc w konfiguracji Simple Mp3 Player
zainstalowałem go już w Joomla
chciałbym by muzyka która będzie włanczana przez użytkowników była bez przerwy na stronie.


Proszę o wyrozumiałość

zwiastun
06-02-2013, 04:08
1.

Proszę o wyrozumiałość

Z jakiego tytułu? Masz jakieś dolegliwości? Cierpisz z jakiegoś powodu? Los Cię potraktował srodze?
2.

chciałbym by muzyka która będzie włanczana przez użytkowników była bez przerwy na stronie.

A to będą Twoje dzieła albo dzieła, do których masz prawa autorskie i możesz je publikować? I sądzisz, że użytkownicy "cały czas" tych dzieł będą słuchać?

3. na czym miałaby polegać pomoc w konfiguracji? Dasz dostęp do strony i ktoś Ci skonfiguruje?

4. A z tym panelem bocznym to w ogóle nie wiem, o co Ci chodzi.

Wiem, nie tego oczekiwałeś. Ale nie zrażaj się.
Ale skoroś dopiero dziś wszedł na Forum, to należało się trochę rozejrzeć, przejrzeć przynajmniej dzisiejsze (wczorajsze) posty - może doczytałbyś w nich, że irytujące są prośby nowicjuszy o wyrozumiałość.
Treść Twojego pytania jest, niestety taka, że nawet gdyby chcieć Ci pomóc, to nie wiadomo, co Ci sensownego napisać.
Fajnie że robisz stronę. Fajnie że już już prawie skończyłeś.
Teraz jeszcze trochę na niej poćwicz. Zainstaluj ten "Simple mp3 player" i umieść go sobie w panelu bocznym albo dolnym, albo gdziekolwiek chcesz. I zobacz, co z tego wynikło, czy gra i jak długo można wytrzymać w kółko tę sama grającą muzyczkę
A potem... potem zobaczysz. Może zrobisz swoją stronę internetową...

Sasza1500
06-02-2013, 11:49
nie chodziło mi o taką odpowiedź.