PDA

Zobacz pełną wersję : [pytanie ogólne] Blog powiązany z katalogiem produktów.



Father23
11-02-2013, 16:10
Witam,
To mój pierwszy raz na forum społeczności Joomlowiczów. Witam wszytskich angażujących się w pomoc i dobrą radę dla innych forumowiczów.
W sprawie www nie jestem 100% laikiem, lata temu wymiatałem w HTMLu , potem miałem wieloletnie doświadczenia z pracą na różnych CMSach - jednak od dłuższego czasu nie było mnie po stronie programistycznej stąd moje dość znacze opóźnienia w tym co jest na topie.

Mam pytanie dość ogólne. Chcę stworzyć coś na kształt bloga eksperckiego, który będzie powiązany z katalogiem produktów tamże umieszczonych.
nie jest ważny dla mnie layout (sam go będę zapewne najpierw dłubał w Photoshopie a potem brutalnie ciął)

Moje pytanie brzmi:
Czy jest możliwe na Joomli 1.6x stworzenie BLoga - w którym zwykły wpis - który oprócz tekstu, metatagów i packshotu zdjęć (1 wiodące oraz max. 3 dodatkowe) - będzie poniżej zawierał ikonki (thumbnails) powiązanych produktów bezpośrednio połączonych z wpisem bloga. Branża jest dość specyficzna - tak więc żeby to zobrazować podam analogiczny przykład ze świata mody.
Mamy zdjęcie modelki/modela - który jest opisany co ma na sobie etc. Natomiast pod spodem znajdują się moduł:
Ubrania zawarte w poniższym zdjęciu.
I mamy 1 rodzaj spodni, buty, koszulkę, czapkę etc.

Każdy z tych produktów bezie miał określone cechy:
- kategoria/podkategoria
- nazwę
- producenta
- cenę /katalogową - to nie bęzie w domyśle sklep/
- krótki opis
- link do sklepu internetowego producenta

Baza produktów będzie umieszczona w moim blogu jako osobny moduł.

Tylko tworząc wpis na blogu, oprócz tekstu/zdjęć będę chciał przypiąć produkty - które wcześniej wprowadzę do katalogu.

Jeśli strona będzie mogła oprócz tego wyświetlać mi wszytskie wpisy (po wyszukiwarce) gdzie np. będzie produkt A byłoby ekstra.

PODSUMOWUJĄC: