PDA

Zobacz pełną wersję : Zdjęcie umieszczone statycznie na stronie



shubskin
20-02-2013, 15:38
Witam wszystkim ,mam następujący problem. Mam pewne zdjęcie które musi widnieć na stronce w większości podstron ale z tą różnicą że ma byc ono nieruchome ,czyli powiedzmy przypiete do dolnej krawędzi przeglądarki ,tak by bylo widoczne cale ,zawsze i wszędzie ,jest jakiś komponent ktory to realizuje ,a moze wystarczy gdzies cos wpisac ,proszę o pomoc gdyz w tym temacie jestem zielony :/

enrick27
22-02-2013, 11:05
Witam,

polecam http://extensions.joomla.org/extensions/ads-a-affiliates/corner-banners/17416?qh=YToxOntpOjA7czo5OiJvY2FtcGFpZ24iO30%3D lub http://extensions.joomla.org/extensions/ads-a-affiliates/corner-banners/3720 (wymagana rejestracja)

shubskin
28-02-2013, 19:57
Dzięki wielkie :)

shubskin
12-03-2013, 21:41
Pierwszy moduł wydaje się być idealny ,właściwie to wyświetla zdjęcie tak jak tego chciałem, problem jednak polega na tym że tylko ja widze te zdjęcie dobrze a to z tego powodu że rozmiar zdjęcia jest statyczny, czy jest możliwość ustawienia zdjęcia w taki sposób aby skalowało się w zależności od rozdzielczości monitora ? Może jakiś inny komponent bardziej złożony ? Z góry dzięki za pomoc.

shubskin
16-03-2013, 19:12
Ponawiam pytanie

shadow21
16-03-2013, 19:26
ustaw width i height w % w css

shubskin
17-03-2013, 00:33
No dobra, ale gdzie w takim razie jest css dla tego komponentu-tego zdjęcia ?

zwiastun
17-03-2013, 01:02
Zbadaj za pomocą narzędzi webmastera używanej przeglądarki lub Firebuga, jeśli używasz FF.

shubskin
19-03-2013, 15:27
OK ,zrobiłem tak, rzeczywiście to pozwoliło mi się dostać do kodu tego modułu ale nie jego pliku css (ponieważ takiego nie ma!) dla wszystkich elementów które inspektuje na stronie jest wskazanie do pliku css ,a dla tego nie ma. Po inspekcji tego modułu/zdjęcia jedyne co mi wyskakuje to kawałek kodu w zakładce HTML przedstawiony poniżej:

<div class="art-hmenu-extra1">