PDA

Zobacz pełną wersję : Pomocy - uwsteczniam się i nie daję już rady ..



cybuk
24-01-2007, 12:09
Tematem stron zajmuję się od przeszło roku. Zainstalowałem joomla nawet kilka razy, przebudowałem szablon, stworzyłem własną grafikę, pozmieniałem parametry kilku komponentów i modułów (bezpiecznie) i wreszcie dzisiaj zmieniłem przez mojego provider-a ustawienia Safe Mode na OFF, a NIE UMIEM WŁAŚCIWIE ZAMIEŚCIĆ ARTYKUŁU. Żenada ... Problem polega na tym, że stworzyłem zwykłe menu (w joomla jako menu główne) i jak napisałem do tego artykuł na stronę startową, to jeśli zaznaczam, że ma on być na stronie startowej, to jest, ale jest też po naciśnięciu każdego linku w menu głównym, a tam przecież powinno być pusto bo to miejsce przeznaczone na inne treści. Proszę o pomoc. Najwyraźniej nie do końca zrozumiałem zasadę działania sekcji, kategorii i artykułów skoro nie potrafię tego właściwie zlinkować.
Przepraszam jeśli pytanie jest trywialne, ale na stronie joomla powinien być jakiś prosty przykład przykład co z czym i jak, a nie masa pomieszanych informacji. Może się uwsteczniam, ale wiele z tego nie zrozumiałem. Czasem nadmiar informacji też szkodzi, zwłaszcza gdy przekazują wiele pokrewnych wątków.

Viking
24-01-2007, 12:36
Chyba się naprawdę uwsteczniasz, bo nie rozumiem z czym masz problem, może jak spróbujesz ująć to w sposób bardziej zrozumiały problem sam się rozwiąże? Jeśli nie to może ktoś bedzie mógł pomóc?

cybuk
24-01-2007, 12:45
Problem polega na tym, że stworzyłem zwykłe menu (w joomla jako menu główne) i jak napisałem do tego artykuł na stronę startową, to jeśli zaznaczam, że ma on być na stronie startowej, to jest, ale jest też po naciśnięciu każdego linku w menu głównym, a tam przecież powinno być pusto bo to miejsce przeznaczone na inne treści.

Nie wiem już jak to jaśniej opisać, ale może spróbuję od myślników:

- mam menu głównez różnymi działami np. O nas, Wydarzenia, Ochrona środowiska ...,