PDA

Zobacz pełną wersję : Zdjęcia w artykułach K2



swiru12
01-03-2013, 17:06
Witam serdecznie. Na wstępie chciałbym napisać że nie za bardzo znam się na joomli, nie wiem czy moduł K2 jest wbudowany od początku w tym systemie czy dopiero można go sobie dograć. Nie wiem także czy napisałem w odpowiednim temacie, jeżeli nie to proszę o przerzucenie go do innego.

Jestem programistą aplikacji internetowych i przygotowałem własny autorski system dla pewnej strony, która aktualnie stoi na joomli. Muszę przerzucić treść, która aktualnie w niej jest tylko jest jeden problem. Poradziłem sobie praktycznie ze wszystkim tylko nie mam pojęcia jak połączone jest zdjęcie "ilustracja" z danym wpisem. Zdjęcia w galerii danego wpisu znajduje się w folderze media/k2/galeries/ i tutaj jest nazwa folderu = id podane w polu artykułu. Natomiast zdjęcia "ilustracje" są w folderze media/k2/chache/ ... tylko że ani nazwą ani niczym innym nie są one powiązane z artykułem. Mógłbym prosić o pomoc ?

swiru12
02-03-2013, 10:51
Widzę że nikt mi nie chciał pomóc. Sam doszedłem do tego jak to jest powiązane. Zdjęcia kodowane są tak:

media/k2/items/cache/'.md5("Image".$item->id).'.jpg - Czyli nazwa zdjęcia to zakodowana fraza "ImageIDARTYKUŁU" do md5.

Gall Anonim
02-03-2013, 11:44
@świru12
1. K-2 to komponent
2. Joomla to nieodmienna nazwa własna
3. Używając firebuga - połapałbyś się w 5 minut
Pzdr
Miłej Soboty i Niedzieli

trzepiz
04-03-2013, 11:34
Witam serdecznie,

Przede wszystkim chciałbym poinformować, że posty, które nic nie wnosiły do tematu zostały skasowane.



Widzę że nikt mi nie chciał pomóc. Sam doszedłem do tego jak to jest powiązane