PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z instalacją joomli 2.5



emko
11-03-2013, 22:42
Witam,

Jestem nowy na forum, zakładam swoją pierwszą stronę. Mam poważny problem, bo po wrzuceniu plików joomli do ftp i wpisaniu adresu strony w przeglądarce nie wyskakuje mi instalacja ale poniższy tekst:
Not Found The requested URL / was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

W czym może być problem?? Siedzę i głowię się, wyrzuciłem wszystko z ftp i wgrałem ponownie - niestety bez oczekiwanego efektu.

Proszę pomóżcie, problem może być w tym jak wgrywam joomlę czy może coś z hostingiem, bazą danych?? :podstep:

zwiastun
11-03-2013, 22:52
Co to za serwer? Czy "wrzuciłeś" do odpowiedniego katalogu?

Bazyl
11-03-2013, 22:52
Witaj,

Poczytaj w pomocy hostingodawcy, gdzie umieszczać pliki strony i jak podpinać domeny

emko
11-03-2013, 23:00
Nie jestem informatykiem więc działam na zasadzie youtube i robimy to samo. W jednym z tutoriali był opis aby w filezilli usunąć całą zawartość i wrzucić w to miejsce wypakowaną joomlę. Tak też uczyniłem.

Korzystam z hostingu hosting house jeśli to ma znaczenie.

Bazyl
11-03-2013, 23:05
To znaczy, że na Twoim hostingu jest inaczej niż na YT :D
Odpowiedź j.w.

emko
11-03-2013, 23:14
Panowie zdaje się, że już znam swój błąd!

Jak kolega słusznie zauważył u mnie nie jest tak jak na ytb i nie należało usuwać wszystkiego ale pozwolić temu żyć. Jest sposób żeby przywrócić to co było i zacząć jeszcze raz bez oglądania się w przeszłość? :placz:

Bazyl
11-03-2013, 23:19
nie należało usuwać wszystkiego ale pozwolić temu żyć
Tylko Ty wiesz, co zrobiłeś...

Na początku jest Joomla! lokalnie, z przykładowymi danymi oraz lektura www.wiki.joomla.pl/nowicjusze

mikelimb
12-03-2013, 20:16
Witaj,