PDA

Zobacz pełną wersję : google maps problem



filon92
12-03-2013, 18:18
Witam,

Uprzedzam, że jestem początkujący więc proszę uprzejmie o wyrozumiałość :) Mam następujący problem. Mam gotową stronę, w jednym z artukółw miałem mape z google maps. Podczas edycji artykułu wpisałem zbyt szeroko tekst i po zapisaniu mape mi wywaliło i wyświetlany jest tylko napis z linkiem do tej mapy na stronie google maps. W jaki sposób mogę ponownie umieścić w moim artykule mapkę? z Góry dziękuję za pomoc

mikelimb
12-03-2013, 18:57
Witaj,

Korzystasz z dodatku Google Maps czy innego ? Jaka wersja Joomli ?
Sprawdź czy masz znaczniki {google_map}Adres{/google_map}

Pozdrawiam,
mikelimb

filon92
12-03-2013, 19:03
sprawdzałem w dodatkach i nie widzę żeby był zainstalowany, wersja to 1.7.3 a te znaczniki to gdzie mam sprawdzić czy są?

mikelimb
12-03-2013, 19:08
Witaj,

Hmm te znaczniki to w artykule w którym kiedyś była mapka i zniknęła.

Czy aby na pewno była to mapka aktywna z Google Map - może to był tylko obrazek ?

Pozdrawiam,
mikelimb

filon92
12-03-2013, 19:41
to byla na pewno mapka z google maps w edytorze artykulu wygladala nastepujaco: byl caly bialy kwadracik ale na stronie byla normalnie mapka. Teraz kiedy otworze link z napisu na ktory zmienielo sie okienko to otwiera sie normalnie google maps

mikelimb
12-03-2013, 19:45
To wklej kod HTML z artykułu o którym piszesz.
Masz może gdzieś indziej jakaś mapkę ?

Pozdrawiam,
mikelimb

filon92
12-03-2013, 20:40
zadnej mapki nie mam a oto kod (nie caly) dotyczacy mapy reszta kody juz nie dotyczy mapki wiec nie wrzucalem

<div style="width: 650px; position: relative; margin-right: 10px;">
<div style="position: absolute; width: 425px; margin-left: 225px;">