PDA

Zobacz pełną wersję : Dodatkowe pola w Profilu Użytkownika



alex51
28-01-2007, 13:33
Od kilku dni przeszukuje Państwa Forum, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujący mnie problem.
Chciałbym, korzystając z komponentu Community Builder, zrobić dodatkowe pola w Profilu Użytkownika, aby można było w nich podawać więcej informacji typu: nr Gadu Gadu, zainteresowania, a nawet wstawić swoje zdjęcie. Wyczytałem gdzieś, że do tego może służyć w/w komponent, tylko nie wiem jak to wykonać. Jeśli jestem w błędzie, to proszę o wskazanie jak inaczej mógłbym osiągnąć podobny efekt, stosując inne komponenty, lub moduły. Jestem bardzo początkującym użytkownikiem Joomli, więc liczę na wyrozumiałość.
Załączam obrazek z widokiem Profilu użytkownika, na jakim mi zależy:
http://wisniowiecki.pl/pliki/profil01.jpg

Rybik
30-01-2007, 15:01
zainstalowac CB i zobaczyc co oferuje

alex51
30-01-2007, 15:57
Mam zainstalowany CB, ale nie jest w całości po polsku i nie wiem gdzie można zrobić te pola, o które wcześniej pytałem.
Są tam takie zakładki:
User Management
Tab Management
Field Management
List Management
Plugin Management
Tools
Configuration
Które z nich służą do stworzenia dodatkowych pól profilu, a które mogą być do utworzenia całej listy użytkowników?
Gdyby gdzieś był opis tego komponentu w języku polskim, byłbym zobowiązany za pomoc.

Rybik
30-01-2007, 17:18
do CB jest spolszczenie chyba nawet na stronie oficjalnej

TAB to zakladki
FIELD to pola

pamietaj zeby zastąpic standardowy modul logowania modulem CBuildera

nie mam teraz za wiele czasu a dawno CB nie uzywalem :/

alex51
30-01-2007, 17:30
Dziękuję, może mi się uda, właśnie odebrałem książkę kupiną na Allegro "Joomla, System zarządzania treścią". Mam nadzieję, że z niej dowiem się wszystkiego co trzeba i nie będę Państwu niepotrzebnie zawracać głowy.:)

Rybik
30-01-2007, 18:12
hmm no ja to sie "obawiam", ze z ta akurat ksiazka to aktywnosc na forum sie zwiekszy ;) ale po to jest wlasnie forum :)

alex51