PDA

Zobacz pełną wersję : Rhuk Solarflare II rozjeżdża się pod IE - o co chodzi?



YatzeK
28-01-2007, 23:10
Witam wszystkich.

Mam nadzieję, że znajdę tu pomoc.
Mam stronę zrobioną w Joomla i do niedawno było wszytko OK. Niestety oglądana pod IE się rozjeżdża. Artykuły zamiast być na swoim miejscu, to albo są poniżej, a lewa i prawa kolumna strony zostaje na swoim miejscu, albo artykuł razem z prawą kolumną jest pod lewą kolumną a w miejscu po artykule świeci biała plama.

Można to obejrzeć tu: Fiat 500 (http://www.fiat500.pl) - pod Firefoxem i Operą wszystko jest OK, ale jak się kliknie nawet na artykuł umieszczony na stronie głównej po IExplorerem, to widać o co mi chodzi.

Ciekawe jest to, że problem pojawił się w momencie gdy wstawiłem filmy YouTube, wtedy pomogło zwiększenie szerokości templatki z 808px do 810px i było dobrze. Ale teraz włożyłem bannery Ceneo i znów wszystko się rozsypało.

Pewnie problem jest w interpretowaniu css przez IE. Niestety nie znam się na css, więc proszę o pomoc - co robić? Gdzie szukać???

Przy okazji - jak ustawić szerokość całej strony powiedzmy na 820px, lewej i prawej kolumny na np. 170px, a wtedy dla treści głównej pozostawić te 480px, które pozostanie? I żeby te ustawienia pozostały niezmienne? Myślę, że to by pomogło raz na zawsze.

z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam
YatzeK

Viking
28-01-2007, 23:46
pod IE5 też jest ok :)

prawdopodobnie musisz zdefiniować szerokość głównej części prezentacji (tam gdzie jest mosMainBody albo dać tam overflow:hidden (tylko tu możesz miec problem z długością strony więc możesz próbować overflow-x:hidden (niezgodne ze standardami ale akceptowane przez przeglądarki)

YatzeK
28-01-2007, 23:55
Dzięki za szybką odpowiedź.
Ale czy na pewno jest OK?
Wejdź tutaj:
http://www.fiat500.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=40
i jeżeli tu też będzie OK, to znaczy że z moim IE coś nie tak.