PDA

Zobacz pełną wersję : Szukam Pomocy z szablonami.



GiboneKPL
23-04-2013, 21:37
Witam. W joomli jestem kompletnie zielony. Czy mógłby ktoś podarować troszkę swojego czasu i pomóc przy edycji ? Jeśli tak to proszę o kontakt : GG 41146644

zwiastun
23-04-2013, 21:46
Kolego, skoro jesteś kompletnie zielony, to nie zaczynaj od edytowania szablonów, bo to wymaga i wiedzy, i doświadczenia, a nie jest od razu potrzebne, by korzystać z Joomla. Już raz się dziś zwracałeś o bliżej nieokreśloną pomoc i zostałeś skierowany do naszej biblioteki. Nie musi to być dobry start dla Ciebie, ale póki co innego bezpłatnego Ci nie zaoferujemy, bo go nie ma (pominąwszy mnóstwo lepszych i gorszych filmików na Youtube). Możesz tez zainwestować w dobrą książkę - na pewno znajdziesz w pobliskiej księgarni informatycznej Stefana Burge: Joomla! Ćwiczenia. Oficjalny podręcznik.

GiboneKPL
23-04-2013, 21:48
Posiadam książkę z Komputer Świat o nazwie JOOMLA ! w praktyce. Głównie chodzi mi o nakierowanie gdzie znajdują się poszczególne elementy w css bo css i html to ja ogarniam.

zwiastun
23-04-2013, 22:13
Książka z Komputer Świat o nazwie Joomla! w praktyce jest niezłym poradnikiem, tyle że już nieaktualnym.
Na http://wiki.joomla.pl jest cały potężny dział poświęcony szablonom. Przejrzałeś?
Skorzystałeś z wyszukiwarki Google, zdając np. pytanie jak zrobić szablon dla Joomla?

GiboneKPL
23-04-2013, 22:36
A jeśli można by wiedzieć, to jak podaje się lokalizację pliku na ftp w css ? (bo na MyBB jest url(images/plik.png) czy tutaj też ? )

tomaszek83
23-04-2013, 23:41
@GiboneKPL odpalasz sobie przykładowego Joomla na JAMP-ie. Firefox+firebug i do dzieła. Każdy szablon jest inny. Struktura szablonów w Joomla jest zgoła odmienna niż w MyBB. Zresztą ciężko porównać budowę szablonów Joomla z innym CMS-em.

PeFik
24-04-2013, 01:54
Moja sugestia przeczytaj z uwagą: http://blog.elimu.pl/5489-jak-sie-uczyc-cms-joomla/

zeki
24-04-2013, 16:34