PDA

Zobacz pełną wersję : problem z importem bazy sql



pafiel
25-04-2013, 20:53
Witam
jest to mój pierwszy temat na forum. Trochę już internetu przeszukałem w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu, ale nie znalazłem nic, co by mi się przydało.
Już mówię, jak sprawa wygląda. Zainstalowałem na kompie xamp, następnie joomla w wersji 1.6. gdy wszystko skończyłem, chciałem przenieść stronę na serwer zewnętrzny. Stworzyłem bazę, zainstalowałem joomlę (w wersji 1.5.26). Na kompie zrobiłem eksport bazy, do tej pory wszystko szło gładko. Bazę chciałem zaimportować na serwer i tutaj pojawił się problem. Przy próbie importu pojawia się komunikat o błędzie:

1146 - table XXX.YYY_assets doesnt exist.

xxx - nazwa bazy na serwerze zewnętrznym
yyy - przedrostek przed tabelami z xamp
assets jest pierwszą tabelą w bazie, więc już przy pierwszej import się wywala. nie za bardzo wiem od czego zacząć próby pozbycia się tego błędu. Z sql jestem zielony.
Początkowo myślałem, że może jest to spowodowane różnicą w wersjach, ale z drugiej strony to jakie to ma znaczenie, przy imporcie bazy. raczej żadne, prawda?

Gall Anonim
25-04-2013, 21:15
Zainstalowałem na kompie xamp, następnie joomla w wersji 1.6.

Stworzyłem bazę, zainstalowałem joomlę (w wersji 1.5.26).
Nie daje ci ta kolejność do myślenia? O ile naturalnie napisałeś to co faktycznie zrobiłeś.

pafiel
25-04-2013, 21:23
Daje, niestety nie mam w tej chwili możliwości sprawdzenia tego. Ale czy ma to wpływ? wersja joomla na import bazy w phpmyadmin?
wydawało mi się, że baza powinna się normalnie zaimportować, a błędy wyrzucałoby później przy próbie uruchomienia strony.

Gall Anonim
25-04-2013, 21:50
Masz rację.
Natomiast swoją drogą może wykonasz transfer na zewnętrzny serwer za pomocą akeeba.
Pzdr

pafiel
25-04-2013, 22:09
hmm tego będę mógł spróbować, ale niestety dopiero jutro
akeeba robi backup w jakiś inny sposób?
czym może być spowodowane to, że w obecnej formie nie mogę tego zaimportować?