PDA

Zobacz pełną wersję : info-ciacho joomla 1.5.14



mateusy
22-05-2013, 11:00
Witam,
Na wstępie zaznaczę że jestem początkujący - proszę o wyrozumiałość.
Zainstalowałem info ciacho. Niestety jest kilka problemów:
- wyświetla się txt INFO_CIACHO_INFO - temat był poruszany na tym forum, próbowałem sposobu joli http://forum.joomla.pl/showthread.php?70319-info_ciacho-mnie-zamiast-tekstu-wyrzuca-INFO_CIACHO_INFO/page4&highlight=info+ciacho i wraz nie działa.
- txt wyświetla się w kolorze tła - nie widać go, jak to zmienić?
- jak biorę podgląd strony w panelu adm. joomla to wyskakuje okienko z info o cookies (oczywiście bez odpowiedniego napisu, jak pisałem wyżej). Jak już wpiszę adres strony w przeglądarce (po uprzednim wyczyszczeniu pamięci, cookies itp) to nie wyskakuje!!! Sprawdzałem na kilku kompach!! Ręce opadają. Pomóżcie, proszę.

tomaszek83
22-05-2013, 11:30
Witam,

to że jesteś początkujący nie zwalnia Cię z elementarnych zasad bezpieczeństwa a więc:
- po pierwsze to aktualizacja do najnowszej wersji Joomla - 1.5.26
- po drugie czy ma sz najnowszą wersję Info Ciacho?

No i po trzecie wygląd możesz zmienić albo wybierając inny układ graficzny dodatku albo samemu edytując wpisy w css. Poza tym czy zapoznałeś się z regulaminem forum? Załącznik nr 2 Regulaminu się kłania oraz Pomocnik pisania postów :) Bez adresu strony nikt Ci nie pomoże. Wróżek na forum nie ma:)

mateusy
22-05-2013, 13:16
Dziękuję za pomoc.
Ok. Zaktualizowałem do 1.5.26, na nowo wgrałem info ciacho najnowsze. Teraz wyświetla się prawidłowo ale tylko w podglądzie z panelu joomli. Wciąż nie wyskakuje jak normalnie wpiszę adres. Strona www.kanon.waw.pl

mateusy
23-05-2013, 10:06
Zainstalowałem też inny dodatek tj. licznik stron. Jest to samo - w podglądzie z panelu joomla wyświetla się a normalnie przez przeglądarkę lipa. Wiecie może jak to rozwiązać? strona kanon.waw.pl

Jola
23-05-2013, 13:04
Witam,
co to znaczy "w podglądzie z panelu joomla wyświetla się a normalnie"?