PDA

Zobacz pełną wersję : zmiana domeny, adresu



mhonzik
13-07-2013, 23:33
Witam, odrazu zaznaczę, że jestem zielony w temacie. Więc czy ktoś będzie uprzejmy poprowadzić mnie w przeniesieniu strony zrobionej na joomla 1,5 z domeny X na domenę Y. Obydwie znajdują się na tym samym serwerze. Dodam, że domena na której znajduje się joomla właśnie wygasła.

pozdro

Bazyl
14-07-2013, 00:19
Witaj,


jestem zielony w temacie

Co ma Joomla! do zamiany domen?

Przecież strona się nie zmienia.
Podpinasz domenę drugą identycznie, jak pierwszą, tzn. ma wskazywać katalog ze stroną.

Tomek80
19-07-2013, 10:15
Zamiast grzebać w Joomla zmieniasz konfigurację swojej domeny. Joomla nie ma tu nic do rzeczy.

Łukasz W
23-07-2013, 12:21
Podepnę się pod temat.

Po awarii serwisu przeniosłem kopie ftp w podkatalog. Na domenie serwerze zmieniłem przekierowanie na daną stronę podkatalogu i działa. Ale tylko wizualnie. Wchodząc w zaplecze całkowicie wszystko się sypie (zrzut w załączeniu). Co prawda posiadam backup z Akeeby jednak nie za bardzo wiem jak się z niej przywraca. Wchodząc w panel strony znajdującego się w katalogu głównym wszystko jest ok.

6817

alex51
23-07-2013, 12:59
(...)Co prawda posiadam backup z Akeeby jednak nie za bardzo wiem jak się z niej przywraca. Wchodząc w panel strony znajdującego się w katalogu głównym wszystko jest ok. (...)
Tutaj (http://wiki.joomla.pl/Akeeba_Backup/Spis_tre%C5%9Bci) możesz się dowiedzieć.

Łukasz W
25-07-2013, 12:54
Dzięki alex51 za odpowiedz :) na pewno się przyda. Nasuwają się jednak kolejne pytania. Podczas próby ściagnięcia pliku *.jpa przez przeglądarkę wyskakuje monit:

"Pobieranie plików kopii zapasowej przez twoją przeglądarkę
może doprowadzić w pewnych okolicznościach do uszkodzenia
albo niekompletnych pobrań i dalszego niepowodzenia przywracania."

Rozumiem, że to tylko informacja ale czy jest możliwość pobrania tego pliku przez ftp??

alex51
25-07-2013, 12:57