PDA

Zobacz pełną wersję : Portal drużyny sportowej - kilka porad



Nico~
18-08-2013, 13:06
Witam !

Niedawno zacząłem swoją przygodę z Joomla!. Na swoim serwerze zainstalowałem wersję 2.5. Jestem początkującym użytkownikiem tego CMS'a więc prosze o wyrozumiałość. :)
Chciabym za pośrednictwem Joomla! stworzyć ładny, funkcjonalny portal drużyny piłkarskiej (tabela ligowa, skład, blog, zdjęcia, komentarze, itd.)

JoomSport - do zarządzania ligą już mam. ;)

Mam do Was parę pytań i chciałbym abyście mi pomogli jakie komonenty, pluginy mam wybrać.:

1. Strona będzie posiadała dużo newsów takich jak: relacje, wywiady, zapowiedzi meczów, itd. (Jaki komponent do tego wykożystać, aby funkcjonalnośc i wygląd był zbliżony do wordpressa.)

2. Zdjęcia, zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia - galeria zdjęć - (najlepiej połączenie do google picassa).

3. Do postów patrz pkt.1
- miniaturki zdjęć (czyli jakieś dopasowywanie rozmiaru obrazka do posta + po kliknięciu powiększenie go),
- lajkowanie i udostępnianie ich,
- wstawianie filmów z yt
- tagowanie postów
- archiwum postów np. (sezon 2012/2013 i tam są przenoszone wszystkie posty z tego sezonu)

4. Formularz który wysyłany jest na e-maila

Jeżeli możecie to wypowiedźcie się co zastosować w tych pkt., może macie jakieś inne rozwiązania i pomysły co jeszcze może się przydać.
Z góry dziękuje i proszę o pomoc ! :)

Gall Anonim
18-08-2013, 13:33
Punkty 1.2.3 = K2 + plg_qk2facebookcomment // SimpleImageGalleryPro // AllVideos
Acymailing = system newsletterów
+ Formularz (musisz sam sobie dobrać co potrzebujesz kliknij (http://extensions.joomla.org/extensions/contacts-and-feedback/forms)) o ile potrzebujesz nietywowe pola

mboy
18-08-2013, 13:44
A wszystko zaczyna się od treści, potem szablonu.... i dodatków.
W zalezności od czasu, budżetu,zaangażowania strona będzie wyglądać lepiej, gorzej lub słabo.

Ad 4. Formularz który wysyłany jest na e-maila
Na ogół wystarcza domyślny formularz kontaktowy z Joomla 2.5/3.1

- - - Updated - - -

p.s.