PDA

Zobacz pełną wersję : Przenosiny strony na inny serewe



mariuszek471
05-09-2013, 14:35
Witam serdecznie

Na samym początki chciał bym prosić administrację jeżeli temat nie jest w odpowiednim dziale o przeniesienie go w odpowiednie miejsce

Tak jak w temacie postu chciał bym przenieś całą stworzoną na Joomli 2.5 stronę wraz z bazą danych na nowy serwer tak ażeby nie instalować na nowym serwerze Joomli czy istnieje jakaś taka szybka możliwość ?

Z góry dziękuje za okazałą pomoc w rozwiązaniu tego problemu jeszcze wspomnę że robię to po raz pierwszy i nie mam doświadczenia w tej dziedzinie

zwiastun
05-09-2013, 15:41
My Cię też serdecznie witamy, ale mamy być może nienajlepszą dla Ciebie wiadomość. Od uczestników forum oczekujemy elementarnej kompetencji. Zanim zadasz pytanie, poszukaj odpowiedzi na forum, w Internecie, sprawdź, czy jej nie ma na www.wiki.joomla.pl.
To oczywiste, że można przenieść witrynę z jednego serwera na inny. I można to zrobić "szybko".
Poszukaj informacji o kopiowaniu witryny, przenoszeniu witryny, sporządzaniu kopii zapasowej, rozszerzeniu Akeeba Backup.

mariuszek471
05-09-2013, 17:08
Poszukaj informacji o kopiowaniu witryny, przenoszeniu witryny, sporządzaniu kopii zapasowej, rozszerzeniu Akeeba Backup.

Korzystam z owego komponentu wykonałem kopię zapasową całej witryny mam zapisaną kopię zapasową na dysku. Na nowy serwer wrzuciłem również Kickstart Core ale po wpisaniu adresu http://www.adres_strony.pl/kickstart.php wychodzi mi komunikat że nie ma takiej strony i tu mam problem który nie wiem jak przeskoczyć czy może ściągnąć inną wersję kickstart ?

mariuszek471
05-09-2013, 18:15
Jakoś sobie poradziłem ale nie mam teraz jak sprawdzić czy widzi mi kopię

- - - Updated - - -

Ale niestety nie widzi mi kopi

alex51
05-09-2013, 18:55