PDA

Zobacz pełną wersję : strona się nie wczytuje



arolek
29-09-2013, 12:19
witam,
zwracam się z wielką prośbą.
ostatnio zostałem poproszony o pomoc w stronie która się nie chce otworzyć http://sp10tbg.pl/

Szukałem, próbowałem i dalej nie doszedłem co jest problemem. może ktoś pomoże :) od razy piszę że nie mam za dużo doświadczenia w tym temacie :(

Proszę pomóżcie :)

Tor_
29-09-2013, 15:11
403 oznacza dostęp zabronione więc:
1. Sprawdź chmody na serwerze i upewnij się że index ma poprawny.
2. Sprawdź czy htaccess Ci niczego nie blokuje
3. Być może w .htaccess jest linijka deny from all
Ew. brak jest pliku index.htm, index.html, index.php w katalogu, na który wskazuje adres.Ewentualnie domena wskazuje na nieistniejącą ścieżkę na serwerze (źle zaparkowana)
4. Również jest kwestia admina serwera, mógł zablokować z jakiegoś powodu.Bardzo prawdopodobne. Proponuję zadzwonić i zapytać

arolek
29-09-2013, 16:17
witam,
dziękuję za szybką odpowiedź.
Od razu napiszę jak się problem rozpoczął.
Strona nie wyczytuje się od któregoś września. Jak weszliśmy w panel administratora to okazała się w statystykach bardzo "fajna" rzecz:
tak statystyki podskoczyły do góry że nawet oni (właściciel serwera - nazwa_pl) nie wiedzą co się stało np.
dla www: lipiec-2433.1 MB, sierpień -9998.8 MB, wrzesień - 27628.4 MB,
dla FTP: lipiec-0.3 MB, sierpień - 0.5 MB, wrzesień - 58406.3 MB,
dla SMTP: lipiec-2.9 MB, sierpień - 7.9 MB, wrzesień - 1864.5 MB,

chyba przyznacie że dziwne...
oczywiście do tego momentu nic nie było robione ponieważ jak ktoś stronę zrobił ok 4 lata temu to tylko było dodawane przez administratora jakieś zdjęcia, teksty itp. Nikt nie ingerował w budowę strony. Bo nawet nie nie znał danych do panelu na nazwie, nikt również nie wiedział jak dostać się do bazy danych :)