PDA

Zobacz pełną wersję : Logo ......



weogrim
08-02-2007, 18:25
Mam takie pytani.

Jak dodać logo w szablonie.

Szablon po ściągnięciu nazywa sie
247clan_451

Proszę o pomoc

nastrychu
09-02-2007, 03:19
cóż, przeglądałem elementy graficzne szabloniku - nic na podmiankę, bo to najprościej - zamieniasz element jeden na drugi - nazwa i wielkość pozostaje - tu raczej cinko... albo poszukaj innego szablonu z taką grafą, którą można podnieć, albo zawsze można zrobić samemu

traczu
09-02-2007, 11:51
poszperaj w kodzie tempatki

weogrim
09-02-2007, 14:19
No tak tyle ze ja nie znam się na kodzie a loga tam nie ma wogóle czyli co mam zrobić bo templarka mi sie podoba


A tak na marginesie to jak dodac taki odnośnik jak np. jest sobie Artykuły i ja chciałbym żeby pod Artykułami było Poradniki

Jak to zrobić :?: :?:

ainow
09-02-2007, 18:30
odp. wersja "hard":
Niestety, wstawienie loga w tej tempatce wymaga grzebania się w kodzie, na moje chłopskie oko, pomiędzy 25 a 42 linią pliku index.php.

odp. wersja "easy":
Jak pewnie zauważyłeś, napis "w miejscu loga" to nazwa witryny, jaką nadałeś w konfiguracji Joomla. Zmień ją na taką, jaką sobie chcesz (Strona > Konfiguracja > (zakładka 1 "Strona") > pole "Nazwa").

odp. wersja "intermediate":
Jeśli chciałbyś aby nazwa wyświetlana w nagłówku była inna niż nazwa witryny, wyedytuj 35 linię pliku index.php i zamiast <?php echo $mosConfig_sitename; ?> wpisz tekst, który ma się wyświetlać.
To, jak ten tekst ma się wyświetlać (krój, wielkość i kolor czcionki) ustawisz sobie edytując klasę .clantitle w pliku template_css.css.

Co do Twojego ostatniego pytania, nie mam pojęcia, o co chodzi. Moja szklana kula podpowiada, że prawdopodobnie chciałbyś dodać nową pozycję w menu. Jeśli tak, to w panelu administratora skorzystaj z opcji "Menu" i dodaj do mainmenu nową pozycję (link? odnośnik do artykułu? odnośnik do modułu? odnośnik do komponentu?). Kolejność ustawisz po zapisaniu zmian w menu.

weogrim
10-02-2007, 08:42