PDA

Zobacz pełną wersję : Po aktualizacji virtuemart nie działa One page oraz Akeeba



powis
11-10-2013, 00:33
Witam
Jakiś czas temu weszła nowa aktualizacja virtuemart. Miałem wcześniejszą więc nie śpieszyło mi się z aktualizacją. Zrobiłem to dwa dni temu. Oczywiście przetestowałem również sklep i tu nagle podczas finalizacji zakupów, w momencie kliknięcia "potwierdz" wywala komunikat:
Fatal error: Cannot redeclare non static VirtueMartCart::$_triesValidateCoupon as static OPCcheckout::$_triesValidateCoupon in /home/b7824/domains/tanszepalenie.pl/public_html/components/com_onepage/overrides/cart_override.php on line 789

Zacząłem wiec szukać błędu, niestety nie znam się jeszcze na PHP więc postanowiłem zrobić kopię witryny i działac z One Page.
Okazuje się, że mimo kilkunastu prób nie mogę zrobić kopii. Przy końcu wywala błąd. Oczywiście robiłem Akeeba.

Wgrałem do innego folderu ostatnią posiadaną kopię (niestety z przed miesiąca :() i okazało się, że wszystko działa normalnie. Sprawdziłem więc czy problemu nie robi aktualizacja.
Niestety gdy tylko wgrałem od razu problem się powtórzył.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Usunięcie OnePage nic nie pomaga.
Dodam jeszcze, że nie mogłem zaktualizować Virtumart. Pobrałem plik bezpośrednio i zainstalowałem w zapleczu.
Linijka 789 w błędzie to ostatnia linia kodu, klamra zamykająca "}"
Miał ktoś podobny problem. Proszę o pomoc.
Z góry dziękuję, pozdrawiam.
www.tanszepalenie.pl

souacz
11-10-2013, 00:51
A z jakiej na jaką była aktualizacja? Bo tam coś wspominali, że trzeba po kolei, nie można opuścić 22c, która musi być aktualizowana za pomocą instalatora a nie updatera.

--- sent from Galaxy S2 using Tapatalk 4

powis
11-10-2013, 01:50
O ile dobrze pamiętam to z 2.0.22 na 2.0.24

souacz
11-10-2013, 01:53