PDA

Zobacz pełną wersję : Mała pomoc przy jQuery



bartik122
14-10-2013, 13:17
Hej potrzebuje małej pomocy przy kodzie jQuery. Ja jestem początkujący
i zielony jeszcze. A dla Ciebie to pewnie nie był by żaden problem
5-10 min pracy.
Otóż chodzi mi o galerie w jQ na portal galeria.glitery.pl (http://galeria.glitery.pl/profil-1) chciałbym
aby po kliknieciu na glitera jak i na miniaturkę pokazywało się okno
które zakrywa ekran i pokazuje po lewej tego glitera w większym
rozmiarze a po prawej komentarze do glitera. Mój kolega ma taki kod :
http://comandeer.pl/bzdety/glitery.js tyle że nie ma w nim komentarzy
a ja też nie chce od niego kopiować. Pomógł byś mi to napisać ? Jak
widzisz jego kod zawiera kilka funkcji więc wydaje że dla kogoś kto
już w tym siedzi nie był to wielki problem ;/ To co pomógł byś mi?
Serio zależy mi na tym.

tomaszek83
14-10-2013, 13:22
Pozwolę sobie na mały OT. Znaczy szukasz łosia, który napisze Ci rozszerzenie za free? Skoro uważasz że potrzeba na to 5-10 minut pracy to dla Ciebie jako początkującego zapewne 5-6 godzin, a więc spokojnie sobie poradzisz. A kolega to nie chce Ci napisać? I w ogóle co to ma wspólnego z Joomla?

bartik122
14-10-2013, 13:33
Nie szukam łosia po prostu mam z tym problem a może ktoś ma chwilę i pomógłby bezinteresownie.

tomaszek83
14-10-2013, 13:36
Nadal nie widzę związku z Joomla?

bartik122
14-10-2013, 13:39
A od kiedy dział Off topic jest tylko od joomla? Wydawało mi się że można tu pisać wszystkie swoje problemy i nie tylko.

Jdwind
14-10-2013, 16:07
Jak to dobry kolega, to skopiuj od niego. Przecież napisał to w 10 minut, więc nie powinien mieć większych pretensji.

bartik122
14-10-2013, 18:54
Właśnie nie mogę skopiować bo on to napisał dla swojej znajomej która ma bloga ;) Więc tak jakby oddał jej swoje prawa autorskie a ona nie przepada za mną więc nici z tego.

tomaszek83
14-10-2013, 21:12