PDA

Zobacz pełną wersję : Rodzaj zawartości do wypełnienia dla zwykłego użytkownika



morgoth
21-10-2013, 20:18
Witam w joomli jestem początkujący kupiłem kurs joomla 2.5 szybki start który właśnie oglądam podejrzewam że nie znajdę w nim informacji jak zbudować własny rodzaj zawartości do wypełnienia przez zalogowanych użytkowników. Chciałbym by znajdowała się w nim galeria i parę informacji które można by było potem wyszukać i skomentować, proszę o jakieś sugestie. Dodam jeszcze że stworzyłem coś takiego w drupalu no ale wynikły pewne błędy których nie umiałem przeskoczyć ani nikt z forum drupal ;p dlatego chciałbym spróbować w joomli nie chcę dużo treść dla użytkownika uwierzytelnionego w której jest galeria zdjęć informacje do wyboru z listy by kategoryzować tę zawartość, możliwość komentowania i to wszystko by ukazać na stronie głównej.

zwiastun
21-10-2013, 21:10
Opisz, co chcesz, jasnym językiem, bo to, co napisałeś, zrozumiałe nie jest :)

morgoth
21-10-2013, 21:20
Chcę by zalogowani użytkownicy mieli możliwość dodania zawartości na stronę główną która zawiera galerię zdjęć informację o użytkowniku np. miejsce zamieszkania i możliwość skomentowania zawartości.

zwiastun
21-10-2013, 22:40
Chyba nie przemyślałeś zbytnio, czego naprawdę chcesz albo nie potrafisz tego wyrazić.
Zamieszczanie przez użytkowników galerii umożliwiają komponenty typu PhocaGallery JoomGallery, OzioGallery i inne.
Zamieszczanie informacji o użytkownikach - może najpierw dowiedz się, jakie dane osobowe możesz gromadzić w witrynie i na jakich warunkach, bo - na podstawie tego, co napisałeś, mam poważne obawy, że nie za bardzo wiesz, co w tej mierze wolno.

morgoth
21-10-2013, 23:04
nie mogę podać miasta zamieszkania na stronie, przecież wiele stron to ma.

marian_mk
22-10-2013, 15:26