PDA

Zobacz pełną wersję : Nazwa witryny w google - logo text ?



krodaw
21-10-2013, 22:34
Witam
Niedawno google zaczelo pozycjonowac moją stronę i zauważyłem duży problem
Zamiast wyświetlać nazwę firmy w wynikach wyszukiwania pojawia sie jakis tekst zwiazany z szablonem joomla " Karinpi logo "
Chciałbym żeby wyświetlała się tam nazwa firmy.
Co mam zrobić ?
zauważylem, ze po wejsciu w rozszerzenia/szablony/ol karinpi domyślne pojawia się menu a w jednej pozycji ( Logo text) jest wlasnie to nieszczesne " Karinpi logo".
Czy jeżeli zmienie ten tekst na swoją nazwę to google zacznie wyswietlac żądaną przeze mnie nazwę ? Zmieniłem i narazie nie widze zmian, ale byc moze google musi to przetrawić kilka dni.
Podejrzewam, że jeśli to się zmieni to też lepiej bede pozycjonowany po nazwie.

Może to banalne ale jestem raczej amatorem więc proszę o wyrozumiałość. Poniżej zrzuty ekranu pokazujące o co mi chodzi.
7064

7065

zwiastun
21-10-2013, 22:46
Google zindeksowało to, co miałeś w źródle strony. Teraz musisz poczekać.

krodaw
21-10-2013, 22:49
ok czyli dobrze zrobiłem. Zmiana tresci w oknie " logo text" powinna mi pomóc ? Mam tylko teraz czekać tak?

Tor_
22-10-2013, 09:31
Czy ten wynik w google dotyczy strony "głównej" startowej .Posprawdzaj nazwę pozycji menu i aliasy w nich

krodaw
22-10-2013, 11:09
Tak to chodzi o stronę główną.
Narazie niestety nic się nie zmieniło i dalej google wyswietla "Karinpi logo" . Po kliknieciu w to otwiera sie strona główna

7066 Tu wygląda jakby było ok??

Tor_
22-10-2013, 12:34
Zalecane cierpliwe czekanie proces indeksowania jest algorytmiczny: programy komputerowe decydują o tym, które witryny i jak często mają być indeksowane oraz ile stron ma być pobieranych z każdej witryny.

souacz
22-10-2013, 16:09
Możesz ew. zlecić powtórne indeksowanie w narzędziach dla webmasterów

krodaw
22-10-2013, 16:27
już tak zrobiłem narzedziem " pobierz jako google" ale od wczorajszego wieczora narazie bez zmian.

souacz
22-10-2013, 16:33