PDA

Zobacz pełną wersję : User page



bhstudio
14-11-2013, 15:42
Witam.

Zakupiłem nowy szablon na którym chciałbym zacząć swój projekt. Niestety jestem początkujący jeżeli chodzi o joomle, i mam pewien probem. Mam cały szablon, jeste rejestracja, jest logowanie, jest blog ale niestety nie ma user page. Próbowałem włączyć user page w panelu administracyjnym ale niestety to nic nie dało ... Prosiłbym o wskazówki jak to zrobic. Czy trzeba utworzyć nowego page i jakoś dodać ? Nie mam pojęcia od czego zacząć.

palyga007
14-11-2013, 15:53
1. Najlepiej zacząć od wiki.joomla.pl
2. Drugim krokiem jest przeczytanie regulaminu, który zawiera min. informacje jak powinien wyglądać prawidłowo skonstruowany post, aby użytkownik miał szansę otrzymać konkretną i rzeczową pomoc.

Na podstawie tego co napisałeś nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi jaki user page?

Utwórz w menu pozycje użytkownicy i wybierz profil użytkownika.
Chociaż to strzał w ciemno jest

Bazyl
14-11-2013, 15:55
Witaj,


niestety nie ma user page.

Tzn. czego niema, bo nie wiem, o czym piszesz.
Jesteś na polskim forum - pisz po polsku.


Prosiłbym o wskazówki jak to zrobic. Czy trzeba utworzyć nowego page i jakoś dodać ? Nie mam pojęcia od czego zacząć.

Najlepiej od poradników, filmów i książek. Jest tego cała masa.
Nasza wiki też jest pomocna...

bhstudio
14-11-2013, 15:56
Stronia nie posiada profilu użytkownika tz. logując się nie widzimy własnego profiu jak i profilu innych. Chciałbym stworzyć taki user page i dodać to do istniejącej strony.

Bazyl
14-11-2013, 15:58
Potrzebujesz komponent społecznościowy: Community Builder lub JomSocial.

bhstudio
14-11-2013, 15:59
Aha. To jednak problem tkwi w komponencie. Ok, wiekie dzięki ;) Jeszcze jedno pytanko. Który z komponentów jest bardziej rozbudowany ?

Azot
14-11-2013, 16:05
JomSocial zdecydowanie jest bardziej rozbudowany ale w odróżnieniu od Community Builder jest płatny.

bhstudio
14-11-2013, 16:11