PDA

Zobacz pełną wersję : VirtueMart - problem z płatnościami online (PayU)



jankobialka
03-12-2013, 22:52
Drodzy koledzy,

mam poważny problem z płatnościami poprzez PayU w VirtueMart. Płatność przebiega w pełni prawidłowo, jednak po jej zakończeniu klient nie otrzymuje potwierdzenia o zapłacie na maila, a w panelu administracyjnym jego status zamówienia nie zmienia się na 'Potwierdzony'. Problem ten pojawił się nagle, wcześniej wszystko działało poprawnie. Jedyną zmianą którą wprowadziłem przed powstaniem problemu było ustawienie aktywacji nowych kont na 'brak'. Wcześniej była ustawiona aktywacja 'Automatyczna' poprzez e-mail aktywacyjny, jednak był z nim problem. Mail nie aktywował konta użytkowników, dlatego go wyłączyłem. Próbowałem rozwiązać problem z mailami korzystając z tego artykułu http://www.virtuemart.pl/artykuly/poradniki/45-problem-z-aktywacja-uzytkownikow-joomla-w-virtuemart-2.html jednak to nie pomogło. Teraz, gdy zmienię ustawienia aktywacji nowych kont z powrotem na 'automatyczne' błąd z PayU nie naprawia się. Czy spotkaliście się z podobnym problemem ? Macie może jakiś pomysł jak go rozwiązać ? Bardzo proszę o pomoc.

trzepiz
04-12-2013, 00:18
Mail nie aktywował konta użytkowników, dlatego go wyłączyłem.

Ja bym szukał rozwiązania problemu a nie "wyłączał".
Nie napisałeś nic o wersji Joomla! o wersji Virtuemart ani skąd jest skrypt do płatności PayU ...
Nie wiemy także jaki to hosting ..

Więcej informacji ...

jankobialka
04-12-2013, 08:21
Dziękuję za odpowiedź.
Wersja joomla to: 2.5.14
Wersja VirtueMart to: 2.0.22b
Hosting to: home.pl

zbig1972
04-12-2013, 08:27
Zaktualizuj VM do 2.0.24c
Sprawdź: Konfiguracja/Zamówienie/Status zamówienia przy którym wysyłany jest email do klienta